KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hørt mye negativt . Har bare fått hjelp . Ikke nok med det dem Har kommet med løsninger som jeg selv ikke har tenkt på. Så vennlig betjening
Jeg har samme erfaring som Svein. Jeg har seniorlån som jeg strever med å få ut. Det skaper store problemer for kreditor som trenger pengene. Få ordnet tilgangen raskt, dette er dårlig reklame for banken. Trygve P
kan ofte ikke forklare noe hendelser, (hvorfor har man en husbank da??)utfører ikke oppdrag (til tross dekning- og dette oppdager man tilfeldig selv...) , dårlig kundebehandling, uforståelige svar og pengeakjoner (ingen atandardisert avbilde med dato/ mottaker/ kontonr. ). Alt må du søke etter, jobben av de ansatte må du gjøre selv, men prøv med å finne frem... skal se om det finnes noe bedre i sommeren etter 10 år her...
Det var ikke mulig å overføre penger fra sparekontoen. KLP klarte ikke å finner feilen i løpet av en dag.Kontoen avsluttes så rask som det er mulig. KLP banken anbefales ikke. .
De vil ikke gi meg bank-id fordi de mener at kundeforholdet ikke er "aktivt nok" og fordi jeg ikke har søkt om lån. Det blir også dratt frem som et argument at jeg ikke er medlem i KLP som om det har betydning for hvorvidt jeg kan få bank-id eller ei. Jeg kan ikke avslutte kundeforholdet hos min gammle bank uten bank-id, da mister jeg jo evnen til å komme inn i nettbanken! Helt umulige og kverrulerende kundebehandlere som jeg har kranglet med i ukesvis nå.
Veldig fornøyd med KLP. Renten er bra og de hjelper meg med alt jeg trenger
Alltid raskt svar og tilbakemelding, både i KLP-banken og kundeservice, alltid hyggelig og behjelpelig!