KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Serviceminded, hyggelige og kunnskapsrike ansatte.
Hei! Herlig Hilde, dette var veldig hyggelig lesning - tusen takk for at du deler! Vi er så stolte av de dyktige ansatte i førstelinjen hos oss som utgjør hjertet i banken, og derfor varmer det skikkelig å få så gode skussmål fra deg som kunde! Hilsen oss i KLP Banken
Bra nettbank,oversiktlig. Blir imøtekommet av de ansatte.totalt sett en god opplevelse å bytte bank!!anbefales.
Hei! Velkommen til oss, Linda, og tusen takk for superhyggelig omtale, fem stjerner og ikke minst anbefaling fra deg - det både varmer og motiverer! Hilsen oss i KLP Banken
Sabla tungvint og tregt å få flyttet penger fra KLP over til Handelsbanken. Ennå har jeg ikke fått utført alt det jeg ba banken om å gjøre - mot betaling for arbeidet. Jeg er 74 år, jeg har ingen som kan hjelpe meg - og jeg er ikke flink med data. Ei dame ble sint på meg og truet med å legge på fordi hun sa jeg kverulerte. Jeg bare ikke forsto systemet. En annen ville først vite hvor lenge jeg hadde hatt konto i KLP før han hjalp meg. Jeg vet ikke det, men svarte hva jeg trodde, nemlig over ti år. Han godtok det. Men hvorfor spurte han om det???? Spørsmålet kjentes ikke greit fordi jeg skjønte hvorfor han spurte, og han sa heller ikke hvorfor. Jeg har opplevd en ubehagelig stemning og sendrektighet fra banken da jeg begynte å skulle overføre penger. Jeg sa opp en plasseringskonto 30. august - ennå pr i dag er der fortsatt penger på denne kontoen. Jeg har bedt om at rentene blir lagt til kontoen og så overføres pengene til min plusskonto i Handelsbanken. Og denne kontoen er allerede sagt opp så da vil jeg ikke betale straffegebyr for avslutningen. Jeg spurte hvorfor det fortsatt står penger på den, og da fikk jeg til svar at jeg hadde småspar som gikk inn på denne kontoen. Jeg mener at når en konto er oppsagt, så er den oppsagt - det betyr at avtaler også er oppsagt. Synes jeg får utydelige svar og at dere er lite interessert i å hjelpe meg. Hvis dere er usikker på noe, så kan dere ringe og spørre. Bare les meldingene mellom meg og banken, vil tro disse gir et bra inntrykk av hva jeg mener Tidligere har jeg hatt et utmerket forhold til KLP - ubehagelighetene startet da jeg ville overflytte penger. Har hatt kontakt med (anonym) og (anonym) blant annet hos dere. Vennligst Lisbeth N.
Hei! Vi beklager at du har hatt en vanskelig opplevelse hos oss, Lisbeth, og vi forstår at dette har vært frustrerende for deg. Vi setter stor pris på at du tidligere har hatt et godt forhold til oss, og vi håper vi kan gjenopprette dette. Vi ønsker å forsikre deg om at vi alltid gjør vårt beste for å imøtekomme dine ønsker og hjelpe deg på en trygg og effektiv måte. Når vi stiller sikkerhetsspørsmål, som hvor lenge du har vært kunde, er dette for å beskytte dine personlige opplysninger og sikre at vi snakker med riktig person. Dette er en standard prosedyre vi følger for alle kunder. Vi håper at overføringene dine nå har gått i orden, og at du har fått avsluttet kontoen din slik du ønsket. Hvis du fortsatt har spørsmål eller trenger ytterligere hjelp, er du velkommen til å kontakte oss via nettbanken, så vil vi besvare deg så raskt som mulig. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig bra service! Fekk raskt hjelp og svar på alle spørsmål.
Hei! Velkommen til oss, Solgunn! Så fint å høre at du har fått bra service og raskt svar da du byttet bank til oss - vi lover å ta like godt vare på deg også i fortsettelsen! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig hjelpsom hvis man står fast .Hyggelig og blide kunde behandlere
Hei! Vi er så glade for at du har opplevd å få god hjelp av våre hyggelige og blide kundebehandlere, Ingrid. Mange takk for at du deler! Vi lover å stå på videre for både deg og alle kunder som trenger en hjelpende hånd. Hilsen oss i KLP Banken
Hei. Jeg er fornøyd med bankappen men savner muligheten til å kunne ta bilde av faktura når jeg skal betale. Kommer dette?
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Åge, veldig stas å høre at du er så fornøyd med bankappen vår. Vi har dessverre ingen planer om å lansere scanning av faktura i mobilbanken. Årsaken er at vi istedet har prioritert andre tjenester og produkter som kundene våre har etterspurt i større grad. Dersom du ikke allerede bruker det, anbefaler vi eFaktura. Da får du fakturaene rett inn i mobilbanken og kan godkjenne dem fortløpende med ett par klikk uten å taste lange KID-nummer. Hilsen oss i KLP Banken
Byttet bank fra Danske bank til KLP. Etter 2-3 uker er ikke alt på plass. Avtalegiro har stanset opp , og jeg har mistet all kontroll på mine betalinger. Har tatt dette opp skriftlig og tlf. Bank ID har heller ikke fungert. Ny frustrasjon. Får beskjed om at dere skal undersøke saken og komme tilbake i løpet av dagen. Ingen tilbakemelding. Nå i dag har også Vippsen begynt å svikte. Nattesøvnen er dårlig for tiden. Bård H.
Hei! Auda, her har det visst ikke gått helt etter boken, Bård, og vi beklager virkelig for de problemene du har opplevd rundt bankbyttet. Vi har full forståelse for hvor frustrerende dette må være, spesielt når det påvirker din hverdag og nattesøvn. Det beste er nå om du tar kontakt kundeservice så snart som mulig, slik at vi kan hjelpe deg med å løse disse problemene. Hilsen oss i KLP Banken