KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei. Jeg er fornøyd med bankappen men savner muligheten til å kunne ta bilde av faktura når jeg skal betale. Kommer dette?
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Åge, veldig stas å høre at du er så fornøyd med bankappen vår. Vi har dessverre ingen planer om å lansere scanning av faktura i mobilbanken. Årsaken er at vi istedet har prioritert andre tjenester og produkter som kundene våre har etterspurt i større grad. Dersom du ikke allerede bruker det, anbefaler vi eFaktura. Da får du fakturaene rett inn i mobilbanken og kan godkjenne dem fortløpende med ett par klikk uten å taste lange KID-nummer. Hilsen oss i KLP Banken
Byttet bank fra Danske bank til KLP. Etter 2-3 uker er ikke alt på plass. Avtalegiro har stanset opp , og jeg har mistet all kontroll på mine betalinger. Har tatt dette opp skriftlig og tlf. Bank ID har heller ikke fungert. Ny frustrasjon. Får beskjed om at dere skal undersøke saken og komme tilbake i løpet av dagen. Ingen tilbakemelding. Nå i dag har også Vippsen begynt å svikte. Nattesøvnen er dårlig for tiden. Bård H.
Hei! Auda, her har det visst ikke gått helt etter boken, Bård, og vi beklager virkelig for de problemene du har opplevd rundt bankbyttet. Vi har full forståelse for hvor frustrerende dette må være, spesielt når det påvirker din hverdag og nattesøvn. Det beste er nå om du tar kontakt kundeservice så snart som mulig, slik at vi kan hjelpe deg med å løse disse problemene. Hilsen oss i KLP Banken
Brukervennlig nettbank. Gode betingelser på lån. For lang svartid på lånesøknad/refinansiering (10 arbeidsdager)
Hei! Takk for hyggelig og ærlig tilbakemelding, Lars. Så fint å høre at du synes nettbanken er brukervennlig og at vi har gode betingelser på lån! Vi har stor pågang for øyeblikket og jobber på spreng for å behandle alle søknadene så raskt som mulig. Det har derfor vært en periode med noe lenger behandlingstid enn ønsket for alle parter, og det beklager vi. Vi håper du er fornøyd nå, og lover å jobbe hardt for å ta godt vare på deg i fortsettelsen. Hilsen oss i KLP Banken
Tusen takk for hjelpen med å ordne et problem som oppsto ved betaling på et Norwegian fly, visste ikke at de brukte en svensk bank.
Hei! Bare hyggelig, Bente, det er derfor vi er her! Og takk for super tilbakemelding og fem stjerner på kjøpet, det var stas! Hilsen oss i KLP Banken
Hyggelige, hjelpsomme ansatte. Vanskelig å finne frem til det jeg skal/gjøre, uten hjelp fra de ansatte. Litt utydelig fremgangsmåte , for meg.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Kari. Øvelse gjør mester, og vi håper det blir enklere for deg etterhvert. Tips til neste gang: Du finner det meste greit ved å klikke deg litt rundt fra menyen i nettbanken og bli kjent. Og så kan du ta en kikk på denne siden for litt tips og triks: https://www.klp.no/bank/smarte-banktjenester/nettbank Vi hjelper deg selvsagt på veien om du står fast, og slik vil det alltid være. Hilsen oss i KLP Banken
Ryddig og rask behandling. God kommunikasjon med rådgiver i bank
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Irene. Vi er så glade for å høre at du har opplevd ryddig og rask behandling, og at kommunikasjonen med en av våre dyktige rådgivere har vært god. Hilsen oss i KLP Banken
Helt utrolig hvor frekk ansatte jobber der. Jeg har prøvd å finne ut hva er feil med min transaksjon,ansatte i KLP var veldig utålmodig,snakket fort og var irritert å forklare,og til slutt midt i samtalen han( en mann) lagt på. Da i noen sekunder jeg snakket med meg slev til jeg har forstått at han ville ikke snakke med meg lengre! Så UTÅLMODIG og UHØFLIG folk som jobber i KLP,og det er ikke første gang.
Hei! Vi er veldig lei oss for å høre om din opplevelse, Rasa. Vi ønsker alltid å gi våre kunder den beste servicen, og det er beklagelig at vi ikke har klart det denne gangen. Vi vil gjerne rette opp i dette. Kan du ta kontakt med oss på telefon eller via melding i nettbanken, så vi kan se på saken din igjen? Vi beklager for ubehaget og håper du gir oss en ny sjanse. Hilsen oss i KLP Banken