KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter å ha fått avslag på søknad om kredittkort med begrunnelsen om at det ikke gis kredittkort til personer med stor kreditt fra før, jeg har 40.000 i en annen bank. Dessuten har jeg ca. 200.000 på kontoer i KLP banken. Ikke annen gjeld. Dette var utrolig skuffende ,har hatt flere lån i KLP og aldri missligholt noen lån. Må vurdere mitt fremtidige forhold til KLP banken.
Hei! Vi skjønner at du synes det er kjedelig med avslag, Trond. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss for en prat om kredittkortsøknaden din, slik at du kan få en ny vurdering om du ønsker det. Hilsen oss i KLP Banken
En god bank, god kundeveiledning. Kort behandlingstid.
Hei! Takk for fin omtale, Kari - vi lover å fortsette å jobbe videre for å gi deg og alle kundene våre en god bank med god service og kort behandlingstid! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel og grei bytteprosess, blant annet med automatisk flytting av svtalegiroavtaler.
Hei! Velkommen til oss, Kari! Det varmer å høre at bytteprosessen var enkel og grei, og at du er så fornøyd med automatisk flytting av AvtaleGiroer - det er jo virkelig enkelt! Hilsen oss i KLP Banken
Har vært kunde siden 2009, og dermed vært med fra starten. Ønsket å refinansiere boliglånet innenfor 60% av bolgens verdi. Tok 2 uker før vi fikk avslag, med lite forklaring og lite hjelp eller råd. Aldri hatt mislighold eller sene betalinger, så er trist at vi nå leter etter annen bank for vi har egentlig vært fornøyde.
Hei! Veldig hyggelig å høre at dere har vært veldig fornøyde kunder i mange år, Frank, og også leit at dere ikke føler dere ivaretatt nå. Det er dessverre vanskelig å si noe om din sak og hva avslaget gjelder, for alle søknader behandles etter gjeldende kriterier og regler. Her anbefaler vi deg å ta kontakt med saksbehandler for mer informasjon og en gjennomgang av saken din. Hilsen oss i KLP Banken
Lettvint og veldig grei! Lett å kommunisere med saksbehandler ang spørsmål o.l
Hei! Takk for gode skussmål, Eli. Vi er så glade for at du synes det er lettvint og greit hos oss, og at du og saksbehandler fant tonen da du hadde spørsmål - sånn skal det være! Hilsen oss i KLP Banken
Lang behandlingstid for eksisterende kunder. Det er synd. Iflg nettsiden dems kortere for nye kunder. Føler det blir feil.
Hei! Takk for tilbakemelding, Leif! Full forståelse for at det er kjedelig å vente, og vi kan garantere deg at vi alltid jobber hardt for å svare alle så fort som mulig. Vi behandler alle henvendelser fortløpende og i den rekkefølgen de kommer inn, uten å skille mellom nye og eksisterende kunder. Noen henvendelser tar riktignok lenger tid å behandle enn andre, og vi oppdaterer forventet behandlingstid på nettsidene våre med en gang det skjer endringer. Dersom det haster å få svar, er du alltid velkommen til å kontakte kundesenteret vårt, så ser vi på saken din. Hilsen oss i KLP Banken
Altfor omstendig og unødvenfig behandling av eksisterende kunde.
Hei! Så leit at du opplever det slik, Karl, det tar vi jo ikke lett på. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her og hva det skyldes. Send oss gjerne en melding i nettbanken, så kan vi se på saken og gi deg en tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken