KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang behandlingstid for eksisterende kunder. Det er synd. Iflg nettsiden dems kortere for nye kunder. Føler det blir feil.
Hei! Takk for tilbakemelding, Leif! Full forståelse for at det er kjedelig å vente, og vi kan garantere deg at vi alltid jobber hardt for å svare alle så fort som mulig. Vi behandler alle henvendelser fortløpende og i den rekkefølgen de kommer inn, uten å skille mellom nye og eksisterende kunder. Noen henvendelser tar riktignok lenger tid å behandle enn andre, og vi oppdaterer forventet behandlingstid på nettsidene våre med en gang det skjer endringer. Dersom det haster å få svar, er du alltid velkommen til å kontakte kundesenteret vårt, så ser vi på saken din. Hilsen oss i KLP Banken
Altfor omstendig og unødvenfig behandling av eksisterende kunde.
Hei! Så leit at du opplever det slik, Karl, det tar vi jo ikke lett på. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her og hva det skyldes. Send oss gjerne en melding i nettbanken, så kan vi se på saken og gi deg en tilbakemelding. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt og greit. Lettvint løsning. Korrekt informasjon om kredittvurdering.
Hei! Takk skal du ha for at du tok deg tid til å gi oss en så fin tilbakemelding, Arnt E. Enkelt, greit, lettvint og korrekt informasjon fra oss som bank er bra skussmål det! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med behandlingen av lånesøknaden min for boliglån.
Hei! Takk Nina, veldig hyggelig at du er så fornøyd, og velkommen som lånekunde hos oss! Vi er her om du skulle lure på noe. Hilsen oss i KLP Banken
Godt fornøyd med bankens kundebehandler. Avventer svar på min henvendelse
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Amund. Skikkelig stas at du er så godt fornøyd med vår kundebehandler - det varmer og motiverer oss alle! Hilsen oss i KLP Banken
Enkel og oversiktlig. God hjelp og forståelige forklaringer på ting jeg lurte på som ny kunde.
Hei! Velkommen til oss, Tao! Så herlig at du opplever oss som en enkel og oversiktlig bank, og at du har fått hjelp og god forklaring på ting du lurer på - det skulle bare mangle :-). Vi er her om du trenger oss, og så kan vi slå et slag for chatboten som kan svare på vanlige spørsmål som måtte dukke opp underveis! Hilsen oss i KLP Banken
Ok system på nett, men lite valgmuligheter, det var ikke mulig å velge mellom annuitetslån og serielån og/eller justere nedbetalingsperioden når ba om økning av eksisterende boliglån. Syns også at et gebyr på 2000,- for å øke lånet når rentene allerede er høye og banken tjener godt her blir for drøyt.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding, Petter. Hyggelig å høre at du synes systemet på nett var ok. Når det gjelder valgmulighetene i skjemaet for opplåning, er annuitetslån hovedvalget rett og slett fordi det er den lånetypen de fleste velger. Vi tilbyr selvsagt serielån også, og det kan legges inn i kommentarfeltet i søknaden. Når det gjelder gebyrsatsen, reflekterer det våre administrasjonskostnader forbundet med økning av lån. Du kan selv enkelt redusere nedbetalingstiden i nettbanken. Hvis du fortsatt ønsker serielån og eventuelt vil søke om å øke nedbetalingstiden, kan du sende oss en melding i nettbanken, så svarer vi så fort vi kan. Hilsen oss i KLP Banken