KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Greit og flytte over men savner kontaktperson da det er vanskelig å få svar på spørsmål
Velkommen til oss, Bjørn. Vi setter stor pris på at du valgte å flytte til oss! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du har opplevd det som vanskelig å få svar på spørsmålene dine – det tar vi absolutt ikke lett på. Alle våre kundekonsulenter er her for å hjelpe deg alle hverdager mellom kl. 8 og 16 via nettbank, chat og telefon, og de har tilgang til nødvendig informasjon for å kunne hjelpe deg best mulig. Vi svarer alle fortløpende, og jobber alltid med å forbedre responstiden vår - det lover vi å fortsette med. Tips for selvhjelp dersom du står fast og lurer på noe: På bankens hjemmesider finner du nyttig informasjon og ofte stilte spørsmål. Chatboten vår kan også svare på generelle spørsmål døgnet rundt. Hilsen oss i KLP Banken
Rask og god saksbehandling.Raske svar på spørsmål, hyggelig , men profesjonell saksbehandler
Hei! Eva, nå ble vi hoppende glade her! Best på service og fem blinkende stjerner er bare så motiverende! Vi møter hver dag opp i KLP Banken for å yte best mulig service for kundene våre, og da er det så stas når du her forteller at vi lykkes! Vi lover å ta godt vare på deg også i fortsettelsen. Hilsen oss i KLP Banken
Serviceminded, hyggelige og kunnskapsrike ansatte.
Hei! Herlig Hilde, dette var veldig hyggelig lesning - tusen takk for at du deler! Vi er så stolte av de dyktige ansatte i førstelinjen hos oss som utgjør hjertet i banken, og derfor varmer det skikkelig å få så gode skussmål fra deg som kunde! Hilsen oss i KLP Banken
Bra nettbank,oversiktlig. Blir imøtekommet av de ansatte.totalt sett en god opplevelse å bytte bank!!anbefales.
Hei! Velkommen til oss, Linda, og tusen takk for superhyggelig omtale, fem stjerner og ikke minst anbefaling fra deg - det både varmer og motiverer! Hilsen oss i KLP Banken
Sabla tungvint og tregt å få flyttet penger fra KLP over til Handelsbanken. Ennå har jeg ikke fått utført alt det jeg ba banken om å gjøre - mot betaling for arbeidet. Jeg er 74 år, jeg har ingen som kan hjelpe meg - og jeg er ikke flink med data. Ei dame ble sint på meg og truet med å legge på fordi hun sa jeg kverulerte. Jeg bare ikke forsto systemet. En annen ville først vite hvor lenge jeg hadde hatt konto i KLP før han hjalp meg. Jeg vet ikke det, men svarte hva jeg trodde, nemlig over ti år. Han godtok det. Men hvorfor spurte han om det???? Spørsmålet kjentes ikke greit fordi jeg skjønte hvorfor han spurte, og han sa heller ikke hvorfor. Jeg har opplevd en ubehagelig stemning og sendrektighet fra banken da jeg begynte å skulle overføre penger. Jeg sa opp en plasseringskonto 30. august - ennå pr i dag er der fortsatt penger på denne kontoen. Jeg har bedt om at rentene blir lagt til kontoen og så overføres pengene til min plusskonto i Handelsbanken. Og denne kontoen er allerede sagt opp så da vil jeg ikke betale straffegebyr for avslutningen. Jeg spurte hvorfor det fortsatt står penger på den, og da fikk jeg til svar at jeg hadde småspar som gikk inn på denne kontoen. Jeg mener at når en konto er oppsagt, så er den oppsagt - det betyr at avtaler også er oppsagt. Synes jeg får utydelige svar og at dere er lite interessert i å hjelpe meg. Hvis dere er usikker på noe, så kan dere ringe og spørre. Bare les meldingene mellom meg og banken, vil tro disse gir et bra inntrykk av hva jeg mener Tidligere har jeg hatt et utmerket forhold til KLP - ubehagelighetene startet da jeg ville overflytte penger. Har hatt kontakt med (anonym) og (anonym) blant annet hos dere. Vennligst Lisbeth N.
Hei! Vi beklager at du har hatt en vanskelig opplevelse hos oss, Lisbeth, og vi forstår at dette har vært frustrerende for deg. Vi setter stor pris på at du tidligere har hatt et godt forhold til oss, og vi håper vi kan gjenopprette dette. Vi ønsker å forsikre deg om at vi alltid gjør vårt beste for å imøtekomme dine ønsker og hjelpe deg på en trygg og effektiv måte. Når vi stiller sikkerhetsspørsmål, som hvor lenge du har vært kunde, er dette for å beskytte dine personlige opplysninger og sikre at vi snakker med riktig person. Dette er en standard prosedyre vi følger for alle kunder. Vi håper at overføringene dine nå har gått i orden, og at du har fått avsluttet kontoen din slik du ønsket. Hvis du fortsatt har spørsmål eller trenger ytterligere hjelp, er du velkommen til å kontakte oss via nettbanken, så vil vi besvare deg så raskt som mulig. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig bra service! Fekk raskt hjelp og svar på alle spørsmål.
Hei! Velkommen til oss, Solgunn! Så fint å høre at du har fått bra service og raskt svar da du byttet bank til oss - vi lover å ta like godt vare på deg også i fortsettelsen! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig hjelpsom hvis man står fast .Hyggelig og blide kunde behandlere
Hei! Vi er så glade for at du har opplevd å få god hjelp av våre hyggelige og blide kundebehandlere, Ingrid. Mange takk for at du deler! Vi lover å stå på videre for både deg og alle kunder som trenger en hjelpende hånd. Hilsen oss i KLP Banken