KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Flott service når jeg endelig kom gjennom på telefon.
Hei Kirsti, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er litt hektisk hos oss nå, og vi har litt lenger ventetid enn vi ønsker, men vi jobber hardt for å redusere disse. Godt du fikk god hjelp når du kom gjennom på telefon til oss. God sommer til deg og dine Med hilsen oss i KLP Banken
God kommunikasjon med saksbehandler. Rask avklaring.
Hei, Takk for god tilbakemelding Liv. Godt å høre at du har hatt en god dialog med saksbehandleren hos oss og velkommen som kunde :-) Riktig god sommer til deg. Med hilsen oss i KLP Banken
Det er en veldig forvirrende mengde portaler og nye innlogginger jeg må inn på for å komme dit jeg må.
Hei Kjetil, Beklager at du opplever det som komplisert og forvirrende å forholde deg til oss. Litt usikker på hvilke portaler du refererer til, men dersom du logger på "Min side" på klp.no får du tilgang til både nettbanken og eventuelle forsikringer og fond du måtte ha, i tillegg til oversikt over pensjonsordningen din dersom du har denne i KLP. Hvis du trenger hjelp er du alltid velkommen til å kontakte kundesenteret vårt som hjelper deg dit du skal. God sommer Med hilsen oss i KLP Banken
Veldig grei og ryddig låneprosses. Opptatt av mine behov.
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på, og velkommen som lånekunde hos oss. Håper du får en fin sommer. Med hilsen oss i KLP Banken
Søkte og fekk innvilga kredittkort 15.04.2024. Fremdeles har eg dessverre ikke kredittkort. Har sendt MANGE meldinger og hatt MANGE tlf. samtaler med KLP Banken, får IKKE svar på meldingene og ikke forklaring per tlf. Trodde eg hadde god tid for å motta kortet innen eg reiser på tur den 09.07.2024. 2,5 måneder er VELDIG lang tid for å sende ut et kort.
Hei Målfid, Vi er enige i at 2,5 måneder er alt for lang tid å vente på et kredittkort. I tillegg har du purret flere ganger uten at du har mottatt kort, dette er ikke godt nok. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd i saken din, men håper det har løst seg nå, så må vi bare prøve å bli bedre. Håper turen du skal på blir fin, forhåpentligvis med et kredittkort fra oss. God sommer Med hilsen oss i KLP Banken
KLP har skjulte kostnader. Du kan ikke stole på at priser for tjenester er oppgitt i appen, de forventer at du skal gå inn på prislista på nettsiden hver gang du gjør noe som helst. Jeg ble trukket for straksbetaling selvom det ikke stod i appen at det koster, og klagde selvsagt på det. Etter flere uker har de ikke returnert pengene, men de har oppdatert appen så det nå står at det koster ekstra, og bruker nå det til begrunnelse for å ikke refundere meg.
Hei Andy, Det er ganske vanlig å operere med prislister, prislisten får ligger åpent tilgjengelig på nettsidene våre. Skjulte kostnader opererer vi selvfølgelig ikke med. Det er korrekt som du sier, prisen for straksbetaling er nå tilbake i appen etter å ha forsvunnet i en oppdatering, det beklager vi, men som sagt finnes prisene i prislisten. Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Med hilsen oss i KLP Banken
Søknad om boliglån gikk veldig greit. Trivelige og hjelpsomme under hele prosessen.
Hei, Takk for dine 5 stjerner Linda. Vi jobber for fortsatt å være trivelige og hjelpsomme også fremover slik at du fortsatt skal ha gode opplevelser med oss som din bank. God sommer! Med hilsen oss i KLP Banken