Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Først gang jeg ringte til dem så var de veldig frekke, sa hei komplett bank så sa de hva vil du ha? også senere snakka jeg med noen andre så var de også sånn, alle de var frekk og uprofesjonelle, de var lat og ikke gadd og sjekke for meg muligheter, samt så har de tatt kredittsjekk av meg to ganger på førskjellige dager. anbefaler sterkt ikke å bli borte i sånne firma, virker veldig useriøse, jeg spurte de om de kunne slette mitt person nr så sa ja Okey, så etter to dager igjen får jeg beskjed fra benåde at de har tatt kredittsjekk fra meg også igjen det samme om 2 dager senere, virker farlig. det er ikke noe verdt i hele tatt å ta kontakt med komplettbank.
E-poster fra Komplett Bank forsvinner automatisk inn i søppelpost-mappen og det er faktisk en ganske god beskrivelse på hva slags bank dette er.
I dag mandag 12 oktober har jeg prøvd å logge inn i nettbanken flere ganger, men nei får til svar: Error An error occured while trying to access /auth/oidcssn. Andre banker har jeg ikke problemer med.
Jeg har vært kunde i denne banken endel år men har valgt å skifte bank pga refinansiering .I den forbindelsedet blir det ved en feil dessverre betalt inn ett utestående beløp som er endel høyere enn det jeg skulle betale inn Derfor har jeg kontaktet kundeservice, hele tre ganger og tilbakebetaling av beløpet skal skje sier de alle tre Men alle har ulike meninger om hvordan, når ,det skal skje Her er ikke kundebehandlerne godt nok opplært Det bør allltid være samsvar mellom det en sier og det en faktisk gjør Dette er takken jeg får for ett langt kundeforhold
Trygg og grei bank, hyggelige og ekspedite kundebehandlere. Bra app og flinke til og bruke elektroniske løsninger.
Jeg har bare gode erfaringer med å bruke deres kredittkort og sparer rundt 1800/2000 kr i året på å bruke dette kredittkortet. Viktig å huske å betale innenfor tiden og samtidig passe på at man ikke har noen forsikringsavtaler.
Virkelig et forferdelig selskap: - ingen avtalegiro/efaktura, håper folk glemmer faktura i epost - elendig kundeservice, flere ukers responstid. - lokker deg med gode vilkår og forsikringer, men får du bruk for det, så sitter du i saksa. - coopay nekter å tillate komplett sitt mastercard i sin betalingsløsning pga for dårlig sikkerhet. De fleste punktene her er helt uvirkelige i år 2020, antar at finanstilsynet følger med på dette selskapet.