Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trygg og grei bank, hyggelige og ekspedite kundebehandlere. Bra app og flinke til og bruke elektroniske løsninger.
Jeg har bare gode erfaringer med å bruke deres kredittkort og sparer rundt 1800/2000 kr i året på å bruke dette kredittkortet. Viktig å huske å betale innenfor tiden og samtidig passe på at man ikke har noen forsikringsavtaler.
Virkelig et forferdelig selskap: - ingen avtalegiro/efaktura, håper folk glemmer faktura i epost - elendig kundeservice, flere ukers responstid. - lokker deg med gode vilkår og forsikringer, men får du bruk for det, så sitter du i saksa. - coopay nekter å tillate komplett sitt mastercard i sin betalingsløsning pga for dårlig sikkerhet. De fleste punktene her er helt uvirkelige i år 2020, antar at finanstilsynet følger med på dette selskapet.
Jeg har blitt svindlet. Har politianmeldt personen som svindlet meg. Har fått mye feil informasjon over kundeservice og fått beskjed om at svindel saker blir henlagt. Nå må jeg møte i retten for en vare jeg aldri har kjøpt. Jeg er fortsatt i sjokk over måten saken min er behandlet av både kundeservice og saksbehandler. Dette selskapet gjør alt de kan for å få så mye penger som mulig, av uskyldige personer. Blir fysisk kvalm. Styr unna KOMPLETT BANK.
Dersom selskapet du har kjøpt en vare av går konkurs, f.eks. Norwegian, så krever Komplett bank at du politianmelder selskapet før de gir deg pengene tilbake som du har krav på etter Finansavtalelovens paragraf 54B. Det fremstår som et åpenbart urimelig vilkår og ikke i tråd med lovgivers intensjon.
Min sønn brukte konfirmasjonspengene på en pc han satte sammen selv. Den kostet 16000 kr. Han brukte lang tid på å finne ut hvem han skulle bestille fra. Valget falt på Komplett. Faktura kom som melding. Han trodde han hadde betalt, og fikk ingen flere påminnelser før han fikk et ekstra gebyr på 2000 kr. Da var altså prisen gått opp til 18000 kr. Klage ble sendt, men det ble ikke mottatt noen respons før etter nesten 2 uker. Klagen ble ikke godkjent. I tillegg til dårlig service er det også en feil på produktet, noe du ikke forventer når du er i den prisklassen. Det kommer av og til en lyd som høres ut som et fly som tar av, og eventuelle program som tar kapasitet må stenges ned.
De svarer ikke sine kunder! De sender deg en sen faktura kan si at den skal vises i begynnelsen av måneden, hva som vanligvis må ta 14 dager å betale, men det er alltid noen få dager for sent, og de later som de har sendt den i begynnelsen av måneden, noe som gjør det kortere tid å bli lagt merke til. men i e-posten og sms kan vise noe annet. og selvfølgelig bør de svare customer e-post deres.