Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har blitt svindlet. Har politianmeldt personen som svindlet meg. Har fått mye feil informasjon over kundeservice og fått beskjed om at svindel saker blir henlagt. Nå må jeg møte i retten for en vare jeg aldri har kjøpt. Jeg er fortsatt i sjokk over måten saken min er behandlet av både kundeservice og saksbehandler. Dette selskapet gjør alt de kan for å få så mye penger som mulig, av uskyldige personer. Blir fysisk kvalm. Styr unna KOMPLETT BANK.
Dersom selskapet du har kjøpt en vare av går konkurs, f.eks. Norwegian, så krever Komplett bank at du politianmelder selskapet før de gir deg pengene tilbake som du har krav på etter Finansavtalelovens paragraf 54B. Det fremstår som et åpenbart urimelig vilkår og ikke i tråd med lovgivers intensjon.
Min sønn brukte konfirmasjonspengene på en pc han satte sammen selv. Den kostet 16000 kr. Han brukte lang tid på å finne ut hvem han skulle bestille fra. Valget falt på Komplett. Faktura kom som melding. Han trodde han hadde betalt, og fikk ingen flere påminnelser før han fikk et ekstra gebyr på 2000 kr. Da var altså prisen gått opp til 18000 kr. Klage ble sendt, men det ble ikke mottatt noen respons før etter nesten 2 uker. Klagen ble ikke godkjent. I tillegg til dårlig service er det også en feil på produktet, noe du ikke forventer når du er i den prisklassen. Det kommer av og til en lyd som høres ut som et fly som tar av, og eventuelle program som tar kapasitet må stenges ned.
De svarer ikke sine kunder! De sender deg en sen faktura kan si at den skal vises i begynnelsen av måneden, hva som vanligvis må ta 14 dager å betale, men det er alltid noen få dager for sent, og de later som de har sendt den i begynnelsen av måneden, noe som gjør det kortere tid å bli lagt merke til. men i e-posten og sms kan vise noe annet. og selvfølgelig bør de svare customer e-post deres.
Fakturaen på kredittkortet fra Komplett bank kan ikke betales via e-faktura og autogiro. Det er for dårlig i 2020!
Handlet datavarer hos komplett.com. For å få fakturaen for å betale ble jeg bedt om å logge inn i Komplett Bank. Jeg har ikke noe kundeforhold med Komplett Bank. Jeg vil ha faktura uten å måtte logge inn i en bank jeg ikke har kundeforhold til. Fullstendig uakseptabel betalingsløsning! Jeg måtte ringe banken og forlangte å få tilsendt faktura på epost. Det gjorde de.
Helt utrolig dårlig kundeservice. Jeg har brukt de som innskuddsbank. Men, da de nå har begynt å henge etter de beste, så har jeg for 2 uker siden sendt spørsmål ang dette. Ikke noe svar. Har purret 3 ganger. Nå har jeg sendt min siste og gitt de beskjed om at jeg avslutter kundeforholdet om de ikke svarer før helgen. Helt opplagt er det den mest håpløse kundebehandling jeg har vært borti, ang finansinstitusjoner.