Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
KomplettBank fungerer bra for handlekonto via nettbutikken Komplett - men kun kjøpet. Ingen real-time info om hva du har, kun fakturaer. Trenger du kontakt med kundeservice i ettertid kan du vente deg lang svartid - om du får svar i det hele tatt (mest sannsynlig ikke). Var en glede å bli kvitt handlekontoen min her.
Sparer 3000 kr i mnd hvis jeg går refinansiert lånet hos komplett.
Kundeservice svarer ikke på email, og telefonen er stengt selv på en Tirsdag kl 11. Fullstendig uholdbart, komplett idioti.
Jeg fikk regning. Klikker på link for å se hva det gjelder. Skal logge inn med BankID. Blir avkrevd personnummer i et helt ukjent skjema. Avbryter. Må godkjenne kapsler. Kastes inn på reklame for lån. Er dette falsk regning? Det ser sånn ut for meg
Det virker ikke ut som de leser hele e-posten før de svare på e-posten til kundene. Bruker også opptil 1 til 2 dager for å svare på e-post noe jeg synes er for dårlig. Kommer til å avslutte mitt kundeforhold med denne banken uten noe mer om og men på det.
Sendt flere eposter uten svar. Første epost sendt 4 uker siden. Ny purring halvannen uke siden på epost. Jeg forventer ikke svar på dagen, men en ramme på 3 virkedager bør være standard. Epostene gjelder innbetalinger som ikke er blitt registrert. Det skal vell ikke ta ukesvis til å gi et svar på det?
Ringte inn til kundeservice hvor en automatisk svarer sa at åpningstidene deres på telefon var til kl 16 på hverdager og at de nå hadde stengt, selv om jeg ringte inn kl 14 på en torsdag. Prøvde på nytt dagen etter, ble da oversatt fra avdeling til avdeling, siste person jeg endte opp å endelig få prate med er kanskje den mest uhøflige og uprofesjonelle mannen jeg noen gang har pratet med i hele mitt liv. Rask og frekk i svarene sine, og skulle fremstille meg som dum og uvitende. Pratet i munnen på meg og avbrøt meg hele tiden og ga meg aldri sjansen til å få snakket ferdig. Jeg ringte inn på vegne av min mor som døde for 1 mnd siden og skulle spørre om hvor jeg kunne sende info om dødsattest for å få info om hennes resterende gjeld for å kunne gjøre opp, men mannen fra komplett bank i telefonen var ikke forståelsesfull i det hele tatt og ville ikke høre noe fra en etterlatt datter og var som sagt skremmende frekk i responsen. Null medfølelse eller lyst til å høre på noe av det jeg lurte på. Denne personen burde aldri hatt en jobb innen kundeservice, og hvertfall ikke en jobb innen å hjelpe sårbare personer som sitter igjen i dødsbo. Styr langt unna komplett bank!!!