Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gjelden min hos dem gikk til inkasso men husket ikke hvilket selskap så jeg kontaktet dem om jeg kunne gjøre opp , jeg fikk oppgitt Kid og kontonummer på epost. Jeg betalte, men så får jeg mail at jeg må kontakte Kredinor som har saken da pengene skulle gå til dem og det var mer renter å betale. Dette sier de etter det er betalt?. Jeg kontakter Kredinor og får vite av dem at gjelden var egentlig mye mindre enn det jeg fikk oppgitt på epost av Komplett. Kredinor hadde også fått beskjed om et annet mye mindre beløp var innbetalt enn det jeg betalte direkte til Komplett, mye mindre. Så jeg måtte også betale til Kredinor for å få avsluttet saken, når den egentlig var oppgjort og mye mer til. De lyger og svarer ikke , er umulig å få tak i. Sto en time i kø å når jeg når frem så må jeg bli satt over til annen avdeling, de sier det ikke er kø der å ler , står en halv time mer i kø men må bare legge på da 1,5 time var gått. Har stått flere timer i telefon kø tilsammen .Komplett Bank har fått betalt over 30000kr for mye ved lyge og og ikke svare , de svarer ikke Kredinor heller og de vil ikke gjøre noe fordi om jeg har kvittering på overføring og epost fra Komplett Bank . Dette er svindel eller noe i den retningen. Beløpene de oppgir er hentet ut fra luften å gir ingen mening. De får tvi holde på pengene mine men jeg har jo rettigheter å håper på å få dem tilbake en gang. Skjønner jo egentlig ikke at de kan holde på slik men gjør vist det. Kjeltringer finnes overalt.
Håpløs bank, hvor kundeservice er prioritert ned til fraværende. Omtrent umulig å komme frem på telefon. Styr unna denne banken, har idag avsluttet kundeforholdet.
Det finnes ingen folk ser som svarer på telefonen, ei eller på Min Innboks og på mail.
Dette er ingen bank. Trege overføringer og ulik rente. Nye kunder får høyere rente på innskudd enn eksisterende kunder. Mobilbank, om en kan kalle det mobilbank, er totalt uten funksjoner. Kan kun se innestående beløp og bevegelser, men ikke opparbeidet rente eller foreta transaksjoner. Skal man ta ut penger må man gjette seg til hvordan det gjøres og logge inn i nettbank. App uten funksjon og ulik rente = styr unna.
Lang ventetid (45min+), og da jeg endelig fikk kontakt presterer h*n på andre siden av linja å si at jeg må være tålmodig. Dette i forbindelse med at jeg ikke har mottatt noen faktura. Generelt null vennlighet fra det mennesket. Fantastisk dårlig!
Opplevde skimming og følgelig ukjente transaksjoner. Meldte ifra og fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre og hvor jeg skulle sende svar. Etter det har det vært rolig, men fakturamas får de til. Kundeservice har tatt juleferie tror jeg. Frustrerende opplevelse. Får vurdere et annet selskap.
Får ikke logget inn, derav umulig å betale faktura, finner ikke E mail adresse, NULL respons på chat service, TAR IKKE TELEFONEN....synes det er tidlig juleferie...