Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lang ventetid (45min+), og da jeg endelig fikk kontakt presterer h*n på andre siden av linja å si at jeg må være tålmodig. Dette i forbindelse med at jeg ikke har mottatt noen faktura. Generelt null vennlighet fra det mennesket. Fantastisk dårlig!
Opplevde skimming og følgelig ukjente transaksjoner. Meldte ifra og fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre og hvor jeg skulle sende svar. Etter det har det vært rolig, men fakturamas får de til. Kundeservice har tatt juleferie tror jeg. Frustrerende opplevelse. Får vurdere et annet selskap.
Får ikke logget inn, derav umulig å betale faktura, finner ikke E mail adresse, NULL respons på chat service, TAR IKKE TELEFONEN....synes det er tidlig juleferie...
Skal få faktura for delbetalingsavtale. Jeg får verken fakturaer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal betale eller hvor mye, de svarer ikke på telefon og det finnes ikke noe info på nett. Elendig opplegg. Trodde komplett var bra jeg, kanskje jeg skal begynne å handle et annet sted...
Denne banken er søppel. Det går ikke an å komme i kontakt med de. Har forsøkt å kontakte de vi Min side, mail og tlf i 4 uker. Uten å oppnå kontakt.
Instruerte i går overføring fra nettbanken til eiendomsmegler for kjøp av bolig. Fikk bekreftelse i nettbanken om at det var i orden. Nå viser det seg at beløpet ikke blir overført og banken er umulig å få kontakt med.
Treg overføring 2 dager, tapt renteinntekt pga tregheten. Ingen service. Skulle bli ringt tilbake men det skjedde ikke.☹️☹️