Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløs bank, hvor kundeservice er prioritert ned til fraværende. Omtrent umulig å komme frem på telefon. Styr unna denne banken, har idag avsluttet kundeforholdet.
Det finnes ingen folk ser som svarer på telefonen, ei eller på Min Innboks og på mail.
Dette er ingen bank. Trege overføringer og ulik rente. Nye kunder får høyere rente på innskudd enn eksisterende kunder. Mobilbank, om en kan kalle det mobilbank, er totalt uten funksjoner. Kan kun se innestående beløp og bevegelser, men ikke opparbeidet rente eller foreta transaksjoner. Skal man ta ut penger må man gjette seg til hvordan det gjøres og logge inn i nettbank. App uten funksjon og ulik rente = styr unna.
Lang ventetid (45min+), og da jeg endelig fikk kontakt presterer h*n på andre siden av linja å si at jeg må være tålmodig. Dette i forbindelse med at jeg ikke har mottatt noen faktura. Generelt null vennlighet fra det mennesket. Fantastisk dårlig!
Opplevde skimming og følgelig ukjente transaksjoner. Meldte ifra og fikk beskjed om hva jeg skulle gjøre og hvor jeg skulle sende svar. Etter det har det vært rolig, men fakturamas får de til. Kundeservice har tatt juleferie tror jeg. Frustrerende opplevelse. Får vurdere et annet selskap.
Får ikke logget inn, derav umulig å betale faktura, finner ikke E mail adresse, NULL respons på chat service, TAR IKKE TELEFONEN....synes det er tidlig juleferie...
Skal få faktura for delbetalingsavtale. Jeg får verken fakturaer, så jeg vet ikke hvordan jeg skal betale eller hvor mye, de svarer ikke på telefon og det finnes ikke noe info på nett. Elendig opplegg. Trodde komplett var bra jeg, kanskje jeg skal begynne å handle et annet sted...