Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har greie rabatter og slikt, men er vanskelig å holde styr på. Banken tilbyr utrolig nok ikke E-faktura/avtalegiro, så en må manuelt hver gang en får faktura inn selv legge den inn i nettbank. Dette tjener de nok gode penger på, så er nok et bevisst valg dette. Med annet en har tenkt til å bruke det på komplett.no vil jeg anbefale en å heller velge av andre gode alternativer og evt. avvente til de får e-faktura/avtalegiro (selv om jeg ikke vet om dette vil komme i det hele tatt).
Jeg har gjentatte ganger kontaktet banken via mail, uten å få svar på mitt problem, ingenting blir gjort. Jeg er i Benin, og kortet virker ikke som betaling
I 2019 skulle man tro at chat og Facebook kommunikasjon skulle være mulig med et selskap som driver med bankformidling.... At de ikke prioriterer dette skyldes sikkert økonomiske årsaker, men tror det å kommunisere på en effektiv måte hadde gavnet dem i det lengre løp. Når man har spørsmål kan man sende epost og vente ett par dager på svar, eller ringe innenfor et tidsrom - hvorpå man følgelig må påregne lang ventetid for å komme gjennom. Komplett.no og KomplettMobil er flinke på både chat og Facebook, men KomplettBank er valgt en ikke-kommunikasjonslinje knyttet mot disse kanalene. Hvorfor ?
Bra cashback og forsikringer, men håpløst at man manuelt må legge inn hver eneste faktura i nettbanken. Dette er nok gjort med overlegg for å få folk til å glemme å betale fakturaen, og kan ikke si at eg liker strategien.
Meget imponert over kundeservicen og systemet deres fungerer optimalt. Anbefales på det sterkeste. Man får rask tilbakemelding.
Min opplevelse med Komplett Bank sin kundeservice angående en bestridelse på en transaksjon, grenser til svindel. Det gjelder § 34.Produktskader Hold dere langt unna
Komplett Bank sender nyhetsbrev hvor det står at man skal ringe inn for å avslutte. Dette har jeg gjort, og selv etter den ene gangen jeg kom gjennom fortsetter det å renne inn. I tillegg til dette har de kort åpningstid. Det er også vanskelig å si opp kundeforholdet.