Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I 2019 skulle man tro at chat og Facebook kommunikasjon skulle være mulig med et selskap som driver med bankformidling.... At de ikke prioriterer dette skyldes sikkert økonomiske årsaker, men tror det å kommunisere på en effektiv måte hadde gavnet dem i det lengre løp. Når man har spørsmål kan man sende epost og vente ett par dager på svar, eller ringe innenfor et tidsrom - hvorpå man følgelig må påregne lang ventetid for å komme gjennom. Komplett.no og KomplettMobil er flinke på både chat og Facebook, men KomplettBank er valgt en ikke-kommunikasjonslinje knyttet mot disse kanalene. Hvorfor ?
Bra cashback og forsikringer, men håpløst at man manuelt må legge inn hver eneste faktura i nettbanken. Dette er nok gjort med overlegg for å få folk til å glemme å betale fakturaen, og kan ikke si at eg liker strategien.
Meget imponert over kundeservicen og systemet deres fungerer optimalt. Anbefales på det sterkeste. Man får rask tilbakemelding.
Min opplevelse med Komplett Bank sin kundeservice angående en bestridelse på en transaksjon, grenser til svindel. Det gjelder § 34.Produktskader Hold dere langt unna
Komplett Bank sender nyhetsbrev hvor det står at man skal ringe inn for å avslutte. Dette har jeg gjort, og selv etter den ene gangen jeg kom gjennom fortsetter det å renne inn. I tillegg til dette har de kort åpningstid. Det er også vanskelig å si opp kundeforholdet.
De lurer folk til og tru du får lån og er veldig strenge. Hold dere unna
Jeg har ingenting bra å si; glad jeg aldri skal ha kontakt med Komplettbank. Disse tjenestene burde vært ulovlig! De har skyhøye renter; svarer diffust - sender epost med påminnelse om at faktura skal betales...som om det skulle vær nødvendig - aldri opplevd maken!