Nordax Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg vet ikke hvor dere har mine persondata fra og jeg kan ikke forstå hvordan jeg kan be dere slette meg som markedsføringsmål i den DM’en dere sender meg. Dette kan ikke være innenfor gjeldende bestemmelser og regelverk, håper dere rydder i dette uten ytterligere ubehag.
Sender ut flere brev i mnd. Har aldri hatt noe med denne drittbanken å gjøre. Men allikevel lar de meg ikke være i fred.
Det er bra at de gir 2 betalings frie mnd i året, eneste bank som tilbyr det, men det går jo ikke an å sende melding eller kontakte dem utenom å ringe, det er ikke alltid man ønsker å ringe, de sender mye reklame med tilbud om lån.
Ganske håpløst at de sender brev i posten hele tiden. Kommer aldri til å bruke Nordax Bank.
Skulle tro at etter tilbud nr 78 er blitt sendt til meg,og jeg ikke har respondert på noen,de burde skjønne at jeg IKKE vil ha med de å gjøre, men neida, dritten forsetter å ramle ned i postkassa.
Jeg har aldri hatt noen som helst frivillig kontakt med denne «banken», men får stadig vekk personlig adresserte «brev» med reklame for «rimelige» lån som for meg ikke virker rimelige i det hele tatt.
Får stadig vekk reklame i posten adressert til meg! Utrolig irriterende og veldig masete! Kommer aldri til å bli kunde hos de.
Gir eksisterende spare kunder 2,0% rente og nye kunder 2,2%. Null informasjon om dette før man selv logger inn og sjekker detaljer på konto :-(
Skjuler reklame for forbrukslån som vanlige adresserte brev. Sier sitt om hva slags type bank dette er.
Brev i posten igjen og igjen! Slutt med det. Er ikke fornøyd med denne masingen igjen og igjen!!!
Renter er alt for høy. Dårlig informasjon og kommunikasjon. Reklame i posten nesten hver måned.
Nordax spyr ut brev om dyre forbrukslån som ser ut som ekte post. Veldig sleip måte å drive markedsføring på. Pass dere for disse tullingene!
Jeg får stadig brev om å låne hos dere, jeg vil ha slutt på dette. STOPP! INGEN FLERE BREV OM LÅNETILBUD.
Jeg synes de har dårlig service og lite hjelp og få og svar i fra de kan ta dager om du får svar.
Jeg er kjempefornøyd som kunde i Nordax Bank. Kundeservice er kjempebra.. Og kan få stoppet lånet en /to ganger i året om man vil. Og det passer perfekt for eksempel i desember måned da man har nok utgifter.. Har aldri hatt en bedre Bank enn Nordax :) :)