Nordea Direct har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Denne banken har helt ufattelig dårlig kundeservice. Jeg la inn en søknad på mellomfinansiering da drømmehuset dukket opp. Jeg ba om hurtig behandling og fikk beskjed om å ringe tilbake den dagen første bud ble lagt inn så skulle de prioritere meg. Ringte banken rett etter første bud ble lagt inn men de nektet å hjelpe meg. For en arroganse og et helt ufattelig byråkratisk kundesystem. Jeg gleder meg til å forlate denne banken. Skal også sies at de brukte 10 måneder på å behandle min første lånesøknad. Burde ha ringt en bjelle hos meg da.
Har vært kunde i Nordea siden 2000...Har alltid fått god service og imøtekommende. De passer helt perfekt for meg..
Disse hører steinalderen til. Har du begrenset med midler, må du sitte å regne på hvor mye du har betalt regninger for, det trekkes ikke før flere timer etterpå. Har opplevd at har du 2 eller flere fakturaer til samme mottaker, blir en av dem glatt slettet fra listen. Fakturaer som er lagt til betaling, og godkjent legger seg som en salig røre sammen med de som ikke er godkjent enda. BARE rot og surr, har ikke telling for hvor mange ganger jeg har banna over dette makkverket. Styr unna!
En bank som gir trygghet i hverdagen Banken er litt treg når det gjelder søknadsbehandling. Det tok ni dager for flytting av boliglånet mitt. Gode renter, billigere enn "vanlige dyre bank". Så langt, veldig fornøyd. En ting som jeg savner, er personlig rådgiver for låntakeren.
Tok nesten 2 måneder fra behandling til alt var satt opp! Da alt var ok, var ikke engang bankkort bestilt!!! Kortene til Nordea Direct fungerer heller ikke til netthandel og de støtter ikke Vipps-betaling! Var kunde i 1 uke før jeg bestemte meg får å bytte bank igjen! STYR UNNA!
Er total bankkunde i Nordea Direct og er fornøyd med nettbank-løsning og vilkår. Men når jeg tok opp billån ble jeg svært overrasket at det ikke er mulig å se lånet i nettbank, hverken hos Nordea Direct eller Nordea. Men kredittkort og huslån vises i nettbank. Det burde dere ha fått på plass i 2021… Skal du ta opp billån har du ingen mulighet å sjekke resterende beløp eller betale inn ekstra på en enkel måte…
Kundeservice har vært hjelpsomme og svart godt på mange hendvendelser. Både via chat og telefon. Ett lite minus var at bankkort måtte bestilles 2 ganger før den fant veien frem. Boliglåns utbetaling tokk litt for lang tid å få i orden, og ble litt rotete, men ordnet seg til slutt. Heldigvis hjalp dem godt med å ordne opp.