Nordea Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundekonsulenten var arrogant og lite behjelpelig etter å ha godkjent billån. Konsulenten svarte alltid kort og grinete ved kommunikasjon.
Hei, Så leit å lese om din dårlige erfaring med Nordea Finans her. Selv om dette ikke er oss direkte, så skal vårt datterselskap etterleve våre gode Nordea-verdier, og skal på ingen måte være arrogant og lite behjelpelig i kontakt med deg som kunde. På vegne av vårt datterselskap så må jeg bare beklage for din opplevelse, også skal jeg sørge for at de får din tilbakemelding om denne erfaringen. Hos alle Nordea selskaper så skal du bli behandlet med respekt, og du skal få god hjelp. Dersom du fortsatt har noe uoppklart med de, så vil jeg tro og håpe at de retter opp dette dårlige inntrykket om du kontakter deres kundeservice og gir de en ny sjanse, så skal jeg ta med denne generelle tilbakemeldingen til de også. /Mikael
Dårlig kundeservice. Måtte vente på svar om refinansiering nesten 1 måned. Meg og samboeren har spart opp en god del penger i banken og synes de fortjener ikke tilliten med å drive alt som vi spart opp.
Hei Martin. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig erfaring med refinansieringsprosessen hos oss. Vi har stort fokus på kundetilfredshet og derfor blir hver enkelte søknad personlig behandlet av rådgiver i dialog med søkeren. Vi beklager at du måtte vente så lenge og håper at du ønsker å gi oss en ny sjanse til å vise at vi bryr oss om alle kundene våre og strekker oss langt for å møte forventningene dine. / Everth
Nettbank etablert i internetts gullalder. Nedetid flere ganger i uken, gjerne daglig. Ren gambling om de er oppe eller ikke når du trenger dem, daglig, gjennom hele året. Nordea har, uten tvil, Norges dårligste og mest inkompetente tekniske kompetanse. Denne gjengen har garantert kake på kontoret når nett og mobilbank har kjørt i 24 timer i strekk uten og knele.
Hei Freddy. Jeg forstår din frustrasjon angående tekniske problemer som har rammet Nett- og Mobilbank den siste tiden. Dette har hatt skyld i flere årsaker som denne gang har skjedd veldig tett på hverandre. Vi har et solid IT-team som jobber kontinuerlig med å forebygge og motslå både systemfeil og dataangrep, og er på saken nesten øyeblikkelig når disse problemene oppstår - uavhengig av når på døgnet dette skulle skje. Det er beklagelig at du har hatt en dårlig erfaring med våre digitale tjenester, vi setter pris på din tilbakemelding og dette tar jeg med videre slik at vi kan bli enda bedre. / Everth
Hvis du er glad i å ha penger, men ikke tilgang til dem, så er Nordea banken for deg!! De har over flere måneders tid nå hatt så ustabil mobil og nettbank at det er til å gråte av. Har ved flere anledninger hatt behov for overføring mellom egne kontoer, noe man bare har muligheten til en gang i skuddåret. Anbefaler alle å holde seg unna. Latterlig dårlig.
Hei Berken. Vi har dessverre opplevd en del tekniske problemer og tjenestenektangrep som har rammet nett- og mobilbanken den siste tiden. Vår IT-avdeling har jobbet på spreng for å fikse systemfeil og gjenopprette koblingen så fort som mulig når slike problemer har oppstått. Vi er godt rustet for utfordringer som dette og forberedt til å håndtere situasjonen på best mulig måte. For å kunne hjelpe deg og resten av våre kunder har vi den siste tiden forsterket kundeservice og da det var ekstremt mye pågang utvidet åpningstidene slik at vi kunne hjelpe så mange som mulig. Det er selvsagt en frustrerende situasjon når man ikke får logget inn eller gjennomført betalinger selv i nettbanken, men vi håper at du har likevel fått hjelpen du trengte og vi setter stor pris på din tålmodgihet. / Everth
For det første 2 timers ventetid!! Og så klarer dei å trekke penger fra meg hver måned uspesifisert og ikke får jeg penger tilbake heller..jeg er misfornøyd med hele banken.Snart bytter jeg bank
Hei Kristin. Det er trist å lese at du ønsker å bytte bank. Vi for tiden stor pågang og beklager for den lange ventetiden. Informasjon om gebyrer som blir trukket fra din konto blir spesifisert på dine kontoutskrifter. Om du mener at du er trukket feil skal vi selvfølgelig undersøke dette nærmere for deg, men da trenger vi at du kontakter oss direkte på vår kundservice via chat i nettbank/mobilbank eller på telefon 232 06001. Vi håper på å høre fra deg! /Yousof
Merkelig hvor mye problemer det er mulig for en bestemt bank å ha med alle sine løsninger, nettbank å mobil bank spesielt.
Hei Sveinung. Takk for at du deler din opplevelse. Vi beklager de problemene du har opplevd med våre tjenester den siste tiden. Nylig gjennomførte vi planlagt vedlikehold. Parallelt har vi registrert en økning i tjenestenektangrep (DDoS-angrep) i Norden. Kombinasjonen av disse faktorene har ført til at enkelte av våre IT-tjenester i perioder kan være trege eller utilgjengelige. Det er viktig å understreke at disse problemene er utelukkende tekniske. Det dreier seg ikke om brudd på personvernet, og verken midler eller sensitive kundeopplysninger er påvirket. Hovedprioriteringen vår er at kundene alltid skal ha tilgang til tjenester. Vi jobber nå uavbrutt med å stabilisere tjenestene og sørge for normal drift, og beklager for ulempene og problemene dette har skapt for deg som kunde. /Yousof
Har brukt denne banken i 34 år,så det sier vel alt. Flott kundeservice ,alltid der for kundene og får den hjelpen en måtte trenge.Ikke noe negativt å si.Kommer aldri til å bytte bank !! Rita
Hei Rita. Det er hyggelig å lese at du har vært kunde hos oss i hele 34 år! Vi setter pris på at du er kunde hos oss. Tusen takk for fin omtale, vi skal fortsette å jobbe hardt med å holde deg fornøyd. /Yousof