Nordea Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
For det første 2 timers ventetid!! Og så klarer dei å trekke penger fra meg hver måned uspesifisert og ikke får jeg penger tilbake heller..jeg er misfornøyd med hele banken.Snart bytter jeg bank
Hei Kristin. Det er trist å lese at du ønsker å bytte bank. Vi for tiden stor pågang og beklager for den lange ventetiden. Informasjon om gebyrer som blir trukket fra din konto blir spesifisert på dine kontoutskrifter. Om du mener at du er trukket feil skal vi selvfølgelig undersøke dette nærmere for deg, men da trenger vi at du kontakter oss direkte på vår kundservice via chat i nettbank/mobilbank eller på telefon 232 06001. Vi håper på å høre fra deg! /Yousof
Merkelig hvor mye problemer det er mulig for en bestemt bank å ha med alle sine løsninger, nettbank å mobil bank spesielt.
Hei Sveinung. Takk for at du deler din opplevelse. Vi beklager de problemene du har opplevd med våre tjenester den siste tiden. Nylig gjennomførte vi planlagt vedlikehold. Parallelt har vi registrert en økning i tjenestenektangrep (DDoS-angrep) i Norden. Kombinasjonen av disse faktorene har ført til at enkelte av våre IT-tjenester i perioder kan være trege eller utilgjengelige. Det er viktig å understreke at disse problemene er utelukkende tekniske. Det dreier seg ikke om brudd på personvernet, og verken midler eller sensitive kundeopplysninger er påvirket. Hovedprioriteringen vår er at kundene alltid skal ha tilgang til tjenester. Vi jobber nå uavbrutt med å stabilisere tjenestene og sørge for normal drift, og beklager for ulempene og problemene dette har skapt for deg som kunde. /Yousof
Har brukt denne banken i 34 år,så det sier vel alt. Flott kundeservice ,alltid der for kundene og får den hjelpen en måtte trenge.Ikke noe negativt å si.Kommer aldri til å bytte bank !! Rita
Hei Rita. Det er hyggelig å lese at du har vært kunde hos oss i hele 34 år! Vi setter pris på at du er kunde hos oss. Tusen takk for fin omtale, vi skal fortsette å jobbe hardt med å holde deg fornøyd. /Yousof
Elendig bank og kundeservice. Styr unna. Brukt 3 dager for å få kontakt. får satt opp møte i dag kl 10:00 så ringer de ikke engang. Ventet 1t 40 min. Så mye betyr kunder for dere. Dere har 1,8 stjerner å det er kun fordi 1 stjerne er det laveste. Fortjener ikke 1 stjerne engang. Innlogging med bank id har vært nede i 36 timer også.
Hei Kjetil. Det er trist å lese dine negative opplevelser hos oss og slik skal det selvfølgelig ikke være. Når vi har avtalt at vi skal ringe deg opp skal vi selvfølgelig holde oss til avtalen noe vi ikke har gjort i ditt tilfelle og det må vi bare beklage for. Vi har dessverre hatt ustabiliteter med nett- og mobilbanken som gjør at noen kunder ikke får logget seg inn med BankID. Vi jobber nå på spreng med å få dette løst og beklager på det ytterligste for ulempene dette har medført./ Yousof
Heia, Jeg byttet fra DNB (var tidligere postbanken) til dere i 2012 og det har jeg ikke angret på. Jeg fikk avslag på lån i Dnb, men fikk boliglån hos dere og startet sparing i aksjefond etter rådgiving fra dere. Jeg har nå solgt en del av aksjene og betalt ut boliglånet hos dere. Endelig gjeldfri og fortsetter sparing hos dere. Veldig fornøyd med kunde behandling, og har ikke hatt noen problemer. Takker for at dere reddet meg fra DNB!
Hei Eva. Takk for fin tilbakemelding, dette setter vi pris på. Det hyggelig å lese at du har fått den hjelpen du trengte hos oss. Det gleder oss å lese at du er gjeldsfri og at du ønsker å fortsette din sparing hos oss. Vi skal selvfølgelig fortsette å jobbe hardt med å holde deg fornøyd! /Yousof
Hei! jeg har skrevet anmeldelse tidligere med bedre omdømme. Nå har jeg brukt nordea et års tid, og jeg opplever nettbanken som utrolig lite gjennomført. En LANG rekke basic funksjoner mangler. Endelig kan man endre dato på avtalegiro da, det er jo bra. Opparbeidet, ikke bokført rente, må komme på plass asap. I tillegg må den nye nettbanken utvikles MYE raskere. Min gamle bank DNB innser jeg jo nå var helt overlegene rent teknisk. Føles som jeg har reist 15 år tilbake i digital tid. Arbeider dere med dette?
Hei Anders! Takk for din omtale. Vi jobber nå med å komme med en funksjon som viser renter på konto i nett- og mobilbank. Vi ser for oss at denne funskjonen er tilgjengelig i løpet av kort tid. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår nett- og mobilbank og jeg kan garantere deg at vi arbeider med dette. / Yousof
Opplever dårlig kundeservice. De har sperret kontoen vår grunnet overføringer prøvd i et annet land, som i utgangspunktet er positivt. Men de bruker lang tid på å fikse nytt bankkort og klarer heller ikke overføre pengene til en konto vi kan bruke i mellomtiden. Hver gang vi ringer sier de at de skal fikse det men ingen klarer å gjøre noe med det. Alle pengene som kunne vært satt på sparing taper vi renter på på denne tiden, pluss at vi ikke får betalt regninger. Dette får konsekvenser som banken fraskriver seg helt ansvar for.
Hei. Det er leit for meg å lese at dette er inntrykket du har etter du har vært i kontakt med oss. Vi ønsker å gi kundene våre god oppfølging på henvendelser som kommer, og gi en god opplevelse i kontakt med oss. Det er beklagelig dersom dette ikke er tilfellet. Jeg har dessverre ikke tilgang til å se hva som har skjedd i den aktuelle saken, og jeg ønsker derfor at du kontakter oss igjen for å få status på saken. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med videre, og rette opp i din opplevelse. / Mathea