Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det finnes absolutt INGENTING bra med denne banken. Den har ødelagt så utrolig mye for meg og min familie. Havnet i en vanskelig situasjon og de kunne ha hjulpet oss men lot være. De er umulig å få tak og når vi legger igjen beskjeder blir de ikke fulgt opp. Saksbehandler lyver kronisk og sier h*n har ringt når dette absolutt ikke er sant. Lista er så ufattelig lang med feil og mangler med denne banken, men det verste er at de har sviktet så til de grader hvor vi kunne ha fått hjelp.
Det er ikke noe annet å si enn at det er helt ræva i alle ledd. Trekker ikke auto-trekk, som er på 3500kr/mnd fordi det mangler penger på konto (dagen etter lønningsdatoen, som er autotrekk-datoen er det alltid over 30,000 der) Men får alltid brev om at det mangler penger på konto. Jeg har hatt Nordea i over 10 år, men etter at min tidligere rådgiver pensjonerte seg, har jeg kun negativt å komme med. Hadde Nordea drevet i en annen bransje hadde de gått konkurs for lenge siden...
Mine erfaringer er mye de samme som andre, nesten umulige å komme i kontakt med. Deres avdeling her byen ble forskanset i høst. Man må avtale møte med kunderådgiver hvis man er heldig å få fatt i denne. Kundeservicen blir dårligere og dårligere men når sant skal sies er de ikke alene om det, det ser ut til å være et tegn i tiden at bankene fjerner seg mer og mer fra kundene. Har lyst til å bytte men vet ikke helt om jeg tør å ta skrittet.
Utenom at jeg synes nettbankløsningen kunne vært noen hakk bedre er jeg ellers fornøyd. Har fått god oppfølging av kundekonsulenter i lokal bank og bra lånevilkår. Kundeservice på telefon har jeg også gode erfaringer med.
Har ikke så mye med banken å gjøre da jeg ordner det meste på nettet, men vurderer å bytte bank.
Elendig kundeservice, stort forbedringspotensiale. Tar lang tid å få hjelp, samt at denne er lite kompetent. Skuffet.
Veldig misfornøyd med Nordea. Dårlig kundeservice. Treg hjelp. VELDIG dyrt. Rett å slett ett selskap som ikke bryr seg om kunden, men vil tjene masse penger. Aldri igjen :)