Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mine erfaringer er mye de samme som andre, nesten umulige å komme i kontakt med. Deres avdeling her byen ble forskanset i høst. Man må avtale møte med kunderådgiver hvis man er heldig å få fatt i denne. Kundeservicen blir dårligere og dårligere men når sant skal sies er de ikke alene om det, det ser ut til å være et tegn i tiden at bankene fjerner seg mer og mer fra kundene. Har lyst til å bytte men vet ikke helt om jeg tør å ta skrittet.
Utenom at jeg synes nettbankløsningen kunne vært noen hakk bedre er jeg ellers fornøyd. Har fått god oppfølging av kundekonsulenter i lokal bank og bra lånevilkår. Kundeservice på telefon har jeg også gode erfaringer med.
Har ikke så mye med banken å gjøre da jeg ordner det meste på nettet, men vurderer å bytte bank.
Elendig kundeservice, stort forbedringspotensiale. Tar lang tid å få hjelp, samt at denne er lite kompetent. Skuffet.
Veldig misfornøyd med Nordea. Dårlig kundeservice. Treg hjelp. VELDIG dyrt. Rett å slett ett selskap som ikke bryr seg om kunden, men vil tjene masse penger. Aldri igjen :)
Nordea er den verste banken i Norge. Jeg hadde en dårlig erfaring med de som jobber på kundeservice. De er uprofesjonell og de vet ikke hvordan å behandle sine kunder. Jeg anbefaler ikke noen denne banken.
Opplever elendig kompetanse hos rådgiver. Når en klager, er Nordea utrolig arrogant, likgyldig og stenger døren. Flytter til annen bank.