Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super dårlig kundeservice. De lovet å kontakte meg på tlf minst 5 ganger, fikk aldri svar.
Tilgjengelig hele døgnet, greie betingelser og OK vilkår. Banker er mye like i dag så tilgjengelighet og service er viktig.
Jeg har lån i Nordea, og dermed også en kunderådgiver. Men hver gang jeg skal ha tak i kunderådgiveren er det så og si umulig. Må mase gang på gang, og de holder aldri tidspunkter. Nå, når de i tillegg økte renta på boliglånet mitt fant jeg ut at det var på tide å bytte bank. Synd, fordi jeg har vært Nordeakunde siden jeg ble konfirmant, men nok er nok.
Sitter å venter og venter. Dårlig stelt med personalets tilgjengelighet når det bare er en knapp å trykke på som forteller at du må vente. Og det er bare en kundebehandler på jobb. Da får man veldig lyst til å bytte bank.
46 år som plettfri fordelskunde, søkte så byggelån. I korthet opplevde vi rett og slett ondsinnet uthaling av tid, helt ugrunnet. Etter mange måneder uvillighet til engang å svare måtte vi bytte til DnB, som straks tok saken og kunden. Direkte uredelighet fra Nordea-filialen, som her ikke kan konkretiseres for å unngå identifisering. Definitivt oppsigelsesgrunn i vanlige bedrifter, grenset til politisak. -Et rop om å få flytte Nordea ut av landet?
Sammenlignet med de andre nettbankene jeg har erfaring med så er Nordea sin løsning ubrukelig. Og når det da samtidig er nede 50% av tiden man trenger den så blir det håpløst.
Alt er midt på treet. Nettbanken er litt kronglete, og banken er fjern. Nokså grått, men ikke dårlig.