Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tilgjengelig hele døgnet, greie betingelser og OK vilkår. Banker er mye like i dag så tilgjengelighet og service er viktig.
Jeg har lån i Nordea, og dermed også en kunderådgiver. Men hver gang jeg skal ha tak i kunderådgiveren er det så og si umulig. Må mase gang på gang, og de holder aldri tidspunkter. Nå, når de i tillegg økte renta på boliglånet mitt fant jeg ut at det var på tide å bytte bank. Synd, fordi jeg har vært Nordeakunde siden jeg ble konfirmant, men nok er nok.
Sitter å venter og venter. Dårlig stelt med personalets tilgjengelighet når det bare er en knapp å trykke på som forteller at du må vente. Og det er bare en kundebehandler på jobb. Da får man veldig lyst til å bytte bank.
46 år som plettfri fordelskunde, søkte så byggelån. I korthet opplevde vi rett og slett ondsinnet uthaling av tid, helt ugrunnet. Etter mange måneder uvillighet til engang å svare måtte vi bytte til DnB, som straks tok saken og kunden. Direkte uredelighet fra Nordea-filialen, som her ikke kan konkretiseres for å unngå identifisering. Definitivt oppsigelsesgrunn i vanlige bedrifter, grenset til politisak. -Et rop om å få flytte Nordea ut av landet?
Sammenlignet med de andre nettbankene jeg har erfaring med så er Nordea sin løsning ubrukelig. Og når det da samtidig er nede 50% av tiden man trenger den så blir det håpløst.
Alt er midt på treet. Nettbanken er litt kronglete, og banken er fjern. Nokså grått, men ikke dårlig.
Sitter her på fjerde dagen og forstår ingen ting. Trenger kun et finansieringsbevis for å kunne by på en leilighet. Ingen problemer med økonomien men hvordan får man kundrådgiveren i tale er et mysterium jeg prøver å finne ut av. Ikke svar på utallige telefoner, SMSer, eposter og personlig oppmøte er bare å glemme så lenge man ikke har avtale med kundebehandleren. Vurderer å prøve å finne personalinngangen og sette meg og vente på han der.