Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nyetablerte kunder får beste lånerente, og kun etter trussel om å skifte bank, samt rentetilbud fra konkurrerende bank, var nok til å få den renten de faktisk reklamerer med for å få nye kunder. Kundeservice er i seg selv et kapittel som står til 1 stjerne. Forvent å bruke 20 minutter i kø på telefon hvis du vil snakke med noen, til en skyhøy takst pga 5-siffernummer. Det har også aldri skjedd at den jeg endelig kommer til faktisk har noe vettugt å komme med. Chat funksjonen de har, med både sikker og åpen chat, har ventetid på rundt 10-15 min, og ved to anledninger har jeg blitt koblet fra mens jeg ventet uten å få svar... Vår rådgiver har jeg faktisk aldri fått tak i på telefon, og svar på mail kan man se utrolig langt etter. Investorløsningen deres mtp aksjehandel er fantastisk tungvinn, og selv om kundeservice er god der, fungerer ikke løsningen deres på veldig mange plan. Oppsummert, en utrolig lite kundeinnstilt bank som betrakter kunden som en underordnet prioritering når de først er inne i systemet. For hvem 'gidder' vel å bytte bank? Jeg gjør det, takk og farvel Nordea.
Styr unna denne banken! Har aldri opplevd verre kundeservice i en bank enn her. Mister og roter bort dokumenter og frekk kundeservice! Glad jeg byttet bank.
Vi opplevde at bilder til kort, samt kopi av fødselsattester forsvant. Hver henvendelse i forbindelse med bankbytte måtte purres opp, fikk først svar når "alle" stod på kopi. Ble også oppringt av en møtebooker for å avtale tid for å snakke om fondsparing - vår rådgiver hadde ikke ledig noen av de dagene vi kunne (3 hele dager ble oppgitt) Så da kunne de ikke ha noe møte... Dette er Drammensfilialen, håper ikke alle er like ille - vi bytter nå etter 1,5 år som kunder.
Veldig kjekk og enkel bank, så fremt man ikke trenger å komme i kontakt med rådgiveren sin. Her måtte jeg ta kontakt med Nordea sentralt for å få de til å purre på han. Da jeg først fikk kontakt, så var servicen bra! Var nok bare uheldig med rådgiveren min..
Kundeservice er et ukjent begrep virker det som. Har aldri opplevd en annen bedrift som opptrer som om kundene er en plagsom byrde.
Har ikke veldig ofte kontakt med banken, men synes jeg får ryddige og greie svar de gangene jeg har det.
Vårt lokalkontor er kun blitt til et større bøttekott. Der det er folk kun etter avtale,og avtaler som banken vurderer til sin fordel.