Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er ventetid hele tiden, og jeg venter helt til den estimerte ventetiden og får fortsatt ikke svar. Ringt flere dager på rad, ender alltid opp med null respons. Tragisk
Jeg har benyttet Nordea (Kreditkassen) i alle år som bankforbindelse. Jeg har lønnskonto, brukskonto og sparekonto i Nordea. Senest forrige uke ble jeg avvist og henvist til et annet kontor 37 km fra mitt bosted for å sette inn sparepenger (skillemynt) da de ikke kunne håndtere dette. Med kostnader til buss ville regnskapet gå i minus. Må nok finne en lokal bank som kan yte bedre tjenester.
Treig, utydelig kundeservice, app fra før krigen og setter i tillegg opp rente uten å kommunisere det. Renta er dårlig og.. gjesp...
Ventetid på 30 minutter på telefonkontakt. Manglende kontoutskrifter. Ubrukelig chattefunksjon i nettbank, ventetiden blir lengre istedet for kortere. Saksbehandlere som gjør feil. Ekstra kostnad ved å bestill kontoutskrift som mangler.
Nettbank app på mobil er altfor ofte nede/utilgjengelig. For dårlige generelt på mobile løsninger. Oppleves generelt litt gammeldags..
Jeg har vært kunde i Nordea i 10 år, nå er det slutt. Mine erfaringer med Nordea er at de er feige i sine valg ovenfor kunder og markedstrategier, videre har Nordea den desidert lengste ventetiden på kundeservice enten det er online eller tlf. Nettbank og nettsider har også ofte nedetid. Min mening er at de undervurderer makten til kundene/markedet.
Service og oppfølging er helt utmerket. Å bruke nettbanken er en effektiv og smart måte å benytte tjenestene. Dersom det er behov for hjelp er det bare å chatte.