Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettbank app på mobil er altfor ofte nede/utilgjengelig. For dårlige generelt på mobile løsninger. Oppleves generelt litt gammeldags..
Jeg har vært kunde i Nordea i 10 år, nå er det slutt. Mine erfaringer med Nordea er at de er feige i sine valg ovenfor kunder og markedstrategier, videre har Nordea den desidert lengste ventetiden på kundeservice enten det er online eller tlf. Nettbank og nettsider har også ofte nedetid. Min mening er at de undervurderer makten til kundene/markedet.
Service og oppfølging er helt utmerket. Å bruke nettbanken er en effektiv og smart måte å benytte tjenestene. Dersom det er behov for hjelp er det bare å chatte.
I det siste så har jeg ikke fått noe svar ved å ringe kundeservice. Pleier å vente i nesten to timer på svar, selv om den estimerte ventetiden er mye mindre. Er flink på å glemme passord, så BankID er sperret og får nesten ikke gjort noe med det 😅
Styr unna Nordea. De er ikke til å stole på. Lave renter hjelper ikke når de er dårlig på det meste annet. En time i kø på telefonen, og de ringer heller ikke tilbake når de har lovet det. Man får ingen fast kundeveileder, fordi alle skal kunne hjelpe deg. Problemet er at dette fungerer ikke, man vil stadig møte på inkompetanse.
Dårlig service, lang ventetid, ikke noe rådgiving. En gang ventet jeg på svar fra rådgiver 6 måneder!!!
Har sittet i kø i flere timer tilsammens de siste dagene, og enkelte tjenester kan bare gjennomføres via telefon... Greit med hjelp på chat, men når du må innom kundesenteret her dette håpløst