Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Denne avdelingen er umulig å få tak i, får beskjed om å signere dokumenter du aldri har fått og laste de opp på en side som ikke har opplastningsmuligheter
Hei Morten, Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en omtale. Mine kolleger i Nordea Finance er tilgjengelig på telefon 232 06021, deres kundeservice er åpen mellom 09:00 - 16:00 mandag til fredag - du kan også sende dem en epost via denne lenken: https://www.nordeafinance.no/privat/kontakt-oss/angaende-ditt-engasjement-hos-nordea-finans.html Eventuelle dokumenter til signering finner du ved å trykke Logg inn og videre "Kontakt og meldinger" via deres hjemmeside http://nordeafinance.no /Steffen
Jeg ble overført fra Nordea Direct til Nordea og er veldig misfornøud med nettbanken. Utenlandsbetalingene hopper over i et annet gammeldags og lite brukervennlig grensesnitt. Det er ikke mulig å se kontantstrømmen på ulike kontoer i appene. Hva er det Nordea har tenkt her?
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en omtale Petter. Det er ikke alle funksjoner som er tilrettelagt for den nye Nettbanken helt enda, blant annet utenlandsbetalinger håndteres av gammel Nettbank inntil løsningen er på plass i ny - vi håper dette kommer på plass om ikke så altfor lenge. Er det funksjoner du savner fra Nordea Direct er vi takknemlig om du benytter funksjonen for tilbakemelding i Nettbanken, her vil innspill sendes direkte til utviklerne våre. /Steffen
Kom fra Nordea Direct. Er ubeskrivelig misfornøyd med overgang. minimun 60 minutters ventetid på telefon for hjelp. (uten mulighet for å bli oppringt = okkupert telefon og summetid i over en time innenfor arbeidstider) Det er ikke holdbart. Hyggelige folk i andre enden, og synes synd på arbeidstakerne her som må være under utålbart press med sinte og frustrerte kunder. Ser meg om etter annen bank.
Hei og takk for omtale Anette. Vi har den siste perioden hatt unormal stor pågang hos kundeservice som dessverre har ført til lengre ventetid enn ønskelig, noe vi selvsagt ikke ønsker å være bekjent med. Det er satt inn ekstra ressurser som har bedret situasjonen og mulighet for callback er tilbake, denne tjenesten har vært rammet av tekniske problemer i en periode - vi valgte å skru denne av inntil feilen ble rettet. Jeg håper du er villig til å gi oss en ny sjanse, om ikke er du hjertelig velkommen tilbake om våre veier skulle krysses igjen. /Steffen
Appen fungerer og gir god oversikt over kontoene mine. Overgangen gikk knirkefritt 👍🏻
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding Karin! Det er veldig godt å høre at du har hatt en knirkefri overgang! 🤩 /Ole
Jeg er en av de som kom fra Nordea Direct. Nettbanken i Nordea Direct var veldig bra, nettbanken i Nordea er tragisk. Lite brukervennlig, funksjoner som er borte ift Direct, i det hele tatt et sorgens kapittel. Kommer til å lete etter en annen bank ganske snart.
Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale til oss Bjørn! Det er ikke hyggelig å høre at du er misfornøyd med nettbanken vår. Håper du vil bruke Tilbakemeldingsfunksjonen i nettbanken også på ting du savner fra Nordea Direct. Disse tilbakemeldingene går direkte til de som utvikler nettbanken. /Ole
Bare se på antall misfornøyde kunder! Jeg tror dette må være nordens dårligste bank. Stakkars kunder som blir lurt inn i dette...
Hei Frode! Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale. Det er ikke hyggelig å lese at du ikke er fornøyd med oss som bank. Vi er nok ikke på vei til å gå konkurs, og vi jobber på spreng hver eneste dag for å hjelpe alle fornøyde, og misfornøyde kunder. /Ole
Var egentlig ok fornøyd med Nordea Direct. Men så slo de seg sammen med Nordea som bare egentlig er fryktelig dårlig. Mye dårligere mobilbank, skulle sette inn penger i går på Kiwi, som jeg har gjort mange ganger før med Nordea Direct. Nei det støtter vist ikke Nordea. Nå må jeg kjøre 30 min for å gjøre dette. Skjønner ikke at det går ann. Er masse styr med barnas mobilbank. Har ikke vært noe informasjon fra banken angående dette. Jeg kommer til å bytte bank så fort vi får ny takst.
Hei Olav! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale! Bankinnskudd i butikk er en tjeneste vi ikke har tilgang til enn så lenge. Det er oppe til vurdering om vi skal bli med på tjenesten, men enn så lenge må en benytte innskuddsautomater for dette. Når det gjelder barnas mobilbank synes jeg det er trist at dere ikke har fått informasjon om dette. Det skulle i utgangspunktet ha blitt sendt flere mail om hvordan dere løser innlogging der nå. Skulle de fortsatt ha problemer står kundeservice klare til å finne ut av hva problemet er på chat eller telefon. /Ole