Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Appen fungerer og gir god oversikt over kontoene mine. Overgangen gikk knirkefritt 👍🏻
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding Karin! Det er veldig godt å høre at du har hatt en knirkefri overgang! 🤩 /Ole
Jeg er en av de som kom fra Nordea Direct. Nettbanken i Nordea Direct var veldig bra, nettbanken i Nordea er tragisk. Lite brukervennlig, funksjoner som er borte ift Direct, i det hele tatt et sorgens kapittel. Kommer til å lete etter en annen bank ganske snart.
Takk for at du tar deg tid til å skrive omtale til oss Bjørn! Det er ikke hyggelig å høre at du er misfornøyd med nettbanken vår. Håper du vil bruke Tilbakemeldingsfunksjonen i nettbanken også på ting du savner fra Nordea Direct. Disse tilbakemeldingene går direkte til de som utvikler nettbanken. /Ole
Bare se på antall misfornøyde kunder! Jeg tror dette må være nordens dårligste bank. Stakkars kunder som blir lurt inn i dette...
Hei Frode! Takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale. Det er ikke hyggelig å lese at du ikke er fornøyd med oss som bank. Vi er nok ikke på vei til å gå konkurs, og vi jobber på spreng hver eneste dag for å hjelpe alle fornøyde, og misfornøyde kunder. /Ole
Var egentlig ok fornøyd med Nordea Direct. Men så slo de seg sammen med Nordea som bare egentlig er fryktelig dårlig. Mye dårligere mobilbank, skulle sette inn penger i går på Kiwi, som jeg har gjort mange ganger før med Nordea Direct. Nei det støtter vist ikke Nordea. Nå må jeg kjøre 30 min for å gjøre dette. Skjønner ikke at det går ann. Er masse styr med barnas mobilbank. Har ikke vært noe informasjon fra banken angående dette. Jeg kommer til å bytte bank så fort vi får ny takst.
Hei Olav! Tusen takk for at du tar deg tid til å skrive en omtale! Bankinnskudd i butikk er en tjeneste vi ikke har tilgang til enn så lenge. Det er oppe til vurdering om vi skal bli med på tjenesten, men enn så lenge må en benytte innskuddsautomater for dette. Når det gjelder barnas mobilbank synes jeg det er trist at dere ikke har fått informasjon om dette. Det skulle i utgangspunktet ha blitt sendt flere mail om hvordan dere løser innlogging der nå. Skulle de fortsatt ha problemer står kundeservice klare til å finne ut av hva problemet er på chat eller telefon. /Ole
Skrev til dere om saken Har aldri opplevd dette i den gamle nett banken. Fikk raskt brev tilbake med gode råd. Som jeg nå har ordnet og håper dette fungerer godt feemover.
Hei Marianne! Tusen takk for omtalen, og jeg er veldig glad for å høre at du har fått hjelpen du trenger 😊 /Ole
Forsøkte å ta kontakt med kundeservice mange ganger. Spørsmålet er om instruksjoner for å kunne sette inn valuta i innskuddsautomat som merkelig nok ikke viser sånn option. Håper at jeg får noen hjelp, takk.
Hei😊 Kontanttransaksjoner som uttak, innskudd og valutaveksling skjer via våre minibanker og innskuddsmaskiner. Der kan du velge seddelinnskudd -> utenlandsk valuta. Deretter kan du taste inn nummer på den valutasorten som ønskes på tastaturet, og til slutt kan du legge sedlene til venstre i innskuddsluken en og en. Vent på grønn pil mellom hver seddel. Når alle sedlene er lagt inn, tast fortsett for å gå videre og velg "overfør til konto". Ved å gå inn på www.nordea.no/kontor, så vil du kunne finne din nærmeste innskuddsautomat. Håper dette var hjelpsomt😊 /Andrine
Har vært kunde siden Kredittkassens dager og har ikke hatt problemer. I den senere tid har det vært håpløst å komme i kontakt med kundeservice og det har vært flere problemer med å få logget inn på nettbanken, hvor jeg senest idag ikke kommer inn, hverken med eller uten appen. Hvis Nordea ikke snarest tar seg kraftig sammen, tror jeg de vil kunne oppleve kundeflukt, for det går en grense for hva folk finner seg i.
Hei Pelle😊 Så leit å høre at du er misfornøyd med oss. Vi opplever for tiden veldig økt trafikk, noe som er svært beklagelig da det går utover kundene våres opplevelse. Jeg vil tipse om å benytte hele vår åpningstid, og prøve å unngå tidspunkter med økt trykk som er fra rundt kl. 10-15. Vi har åpent 08-21 alle hverdager og søndager, og 08-17 lørdager og røde dager. Håper at du er villig til å gi oss en ny sjanse og at vi hører fra deg slik vi kan hjelpe deg med problemene du opplever. /Andrine