Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lån kan vi ordne digitalt og få på dagen. Men å få ordna en konto med betalingskort til barnet, som allerede er kunde, det er tydeligvis kjempe vanskelig. Etter 3 ganga kontakt via kundeservice ( og småfuglene vite kor lang ventetid hver gang) og 2 ganger inn å signere digitalt på avtaler, både for mor og far. Så har barnet no fått en konto og et kort, men koda mangla. Svært vanskelig å få den, fordi barnet ikkje skal ha nettbank eller mobilbank sjølv enda. Sist eg hadde kontakt med kundeservice, vart eg lovd å få kode tilgjengelig på min egen mobilbank etter 1-2 daga. No 10 dager seinere, er det forsatt ikkje skjedd. Og i dag, etter 40min med venting så vart kontakta med kundeservice bare brutt før eg hadde fått komt igjennom. Og hver gang eg har hatt kontakt, så har eg blitt lovd at no skal alt bli ordna... skjer ikkje! No er eg lei og gutten kjempeskuffa. Så fort bindingstida vi har på lån går ut. Also i løpet av neste år, så bytter vi Bank! Dette er bare ikkje holdbart å skulle ha et kundeforhold til.
Hei Muttern. Her vanker det nok en god del misforståelser i flere samtaler eller dårlig forklaring fra vår side og det er meget beklagelig. Jeg skal forsøke å forklare deg dette slik at det blir helt klart hvordan dere skal gå frem for å enklest få tilgang til koden til kortet til din sønn. Du som forelder har ikke tilgang til barns kort eller pin kode i din egen nettbank og dette er heller ikke mulig å få. Det som da er muligheten er at barnet selv får egen mobilbank app slik at barnet selv kan finne sin kode i egen mobil/nettbank. Om det da ikke er er et alternativ (at barnet selv skal få tilgang) er det 2 muligheter for deg som forelder. 1. Du kan få tilsendt koder hvor du oppretter en ekstra bruker på barnet i din egen Nordea ID app hvor du deretter logger inn på barnets bruker i egen mobilbank, ikke din egen. 2. Vi kan sende pin koden pr post. Dette gjøres i liten grad nå ettersom den kan finnes i mobiobank app og nettbank. Veldig leit at du har opplevd at dette har tatt så lang tid for dette kunne vært løst på 5 min via telefon med oss og veiledning trinn for trinn til du hadde fått laget en bruker på din sønn via egen Nordea ID app. Jeg har stor forståelse for at det oppleves frustrerende med lang ventetid. Jeg kan garantere deg at vi jobber på spreng alle sammen på kundeservice med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Vi får dessverre ikke styrt hvor mange som kontakter oss men den siste tiden har vi hatt stor pågang på våre linjer. På generelt grunnlag kan jeg si at pågangen til kundeservice som regel er aller størst på dagtid mellom 08:00-16:00. Det kan derfor lønne seg å kontakte oss senere på ettermiddag eller kveld. Du kan og kontakte oss via chat i nettbanken hvor ventetiden og normalt er kortere. Jeg håper du vil gi oss en sjanse til slik at vi kan rette opp det dette og hjelpe dere å løse dette på best mulig måte. /Cathrine
Benyttet trygt oppgjør som tilbys av Nordea. Når vi skulle signere/sende inn - var signér knappen grået ut og vi endte opp med å IKKE fullføre salget. Dette var på en søndag og kundeservice for trygt oppgjør er KUN åpent per overbelastet telefon hverdager frem til kl. 16. Svarer ikke på mail. Dersom dere skal tilby en slik løsning må dere dobbel og trippelkontrollere at alt fungerer, samt ha tilgjengelig kundeservice også i helger. Unngå denne løsningen - neste gang blir det Finn.no sin egen løsning.
Hei, Jeg hører du ikke har hatt en god opplevelse med Trygt oppgjør, og det er veldig leit å høre at du ikke fikk fullført salget. Dersom det var helgen 16-18 september du forsøkte å signere skyldtes denne feilen at e-signeringsløsningen var nede på grunn av vedlikehold mellom fredags kveld og mandags morgen. Det var derfor kun papirsignering som var mulig denne helgen. Det skal ha vært et varsel på vår hjemmeside angående vedlikeholds-arbeidet, men jeg skjønner denne informasjonen burde fremkomme mer tydelig. Jeg beklager ulempene dette medførte og jeg setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Nordea
Går inn på CHAT-tjenesten og ber om menneske, og får "ventetid på over 15 minutter". SÅ LOGGES MAN AUTOMATISK UT ETTER 5 MINUTTER!! Da er det bare å begynne på nytt og det samme skjer igjen....og igjen... Med andre ord umulig å bruke. Prøver å ringe kundeservice 23206001: Ventetid 62minutter. Jeg sier opp ALT som har med NORDEA å gjøre så fort jeg har ordnet opp i det jeg må. Men det er vel det alle kunder vil, og derfor er NORDEA så elendig på å hjelpe til - for å beholde gisler så lenge som mulig. Vemmelig hilsen FU. (Står for hr. FixUp eller hr. FuckyoU alt ettersom..)
Pkt.1 Når en skal kontakte banken er det alltid lang ventetid, chat fungerer ikke så lenge det er en robot som skal svare. Dere bør gjøre noe med dette, ha noen som svarer i chat som er mennesker i åpningstiden og når en er fast kunde, såkalt premiumkunde bør det være enklere å komme kontakt. Pkt.2 Ett samarbeid mellom Nordea Finans og Nordea burde gjøre det mulig å ha full oversikt i 1 app, men ser av andre innlegg at dette foreløpig ikke lar seg gjøre?
Jeg har stor forståelse for at det oppleves frustrerende med lang ventetid. Jeg kan garantere deg at vi på kundeservice jobber på spreng med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Vi får dessverre ikke styrt hvor mange som kontakter oss, men den siste tiden har vi hatt stor pågang på våre linjer. Per dags dato er det ikke noe samarbeid mellom Nordea Bank og Nordea Finans, men vi jobber med forbedringer og løsninger for å få dette til.
Etter at Kredittkassen ble solgt til Nordea har det gått én vei for banken. Nedoverbakke. Det eneste som stiger er etter mitt inntrykk lederlønninger og styrehonorarer.
Hei, Ut i fra det du skriver har du hatt dårlig opplevelse med oss, noe som er veldig kjedelig å høre. Har du opplevd noe som ikke står til forventningene, så vil vi gjerne vite om det. Tilbakemeldinger fra kunder er veldig viktig for oss, og på akkurat denne måten kan vi jobbe for å bli enda bedre. Ønsker du å gi oss en mer utfyllende tilbakemelding, setter vi pris på om du vil legge inn en kommentar i linken jeg legger ved under. Mvh Nordea https://www.nordea.no/om-nordea/send-ris-eller-ros.html
Har billån hos Nordea Finans og har prøvd alt mulig for å få oversikt. Etter å logge în så må în med bankid tusen ganger og dette sender deg bare til å bestille ny lån,ny pensjon eller lignende....Helt kaotisk og unødvendig komplisert
Hei, Dersom du har billån i Nordea Finans skal du finne en oversikt over betalingsplanen din ved å gå til https://nordeafinans.no. Klikk "Logg inn" øverst til høyre og velg "Min finansiering". Per i dag finner man ikke oversikt over lånet direkte i Nettbanken eller Mobilbanken, men forhåpentligvis en løsning som vil komme på sikt. Mvh Nordea
De har trekt meg 180kr siste måneden, spesifikasjoner ved månedsslutt. Dette i tilegg til årssummen jeg betaler for og være kunde der. Ekstremt dyr bank og være kunde. Går nå over til dnb istedet.
Hei, For å være kunde i Nordea med kontoer, bankkort og alle tjenestene vi tilbyr koster dette kr 25,- per måned (totalt kr 300,- per år). Dersom du har blitt trukket for kr 180,- i tillegg kan du sjekke hva det gjelder på din kontoutskrift. Eventuelt kan du gjerne ta kontakt med kundeservice på chat eller telefon 232 06001 så kan vi sjekke det opp for deg. Mvh Nordea