Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Går inn på CHAT-tjenesten og ber om menneske, og får "ventetid på over 15 minutter". SÅ LOGGES MAN AUTOMATISK UT ETTER 5 MINUTTER!! Da er det bare å begynne på nytt og det samme skjer igjen....og igjen... Med andre ord umulig å bruke. Prøver å ringe kundeservice 23206001: Ventetid 62minutter. Jeg sier opp ALT som har med NORDEA å gjøre så fort jeg har ordnet opp i det jeg må. Men det er vel det alle kunder vil, og derfor er NORDEA så elendig på å hjelpe til - for å beholde gisler så lenge som mulig. Vemmelig hilsen FU. (Står for hr. FixUp eller hr. FuckyoU alt ettersom..)
Pkt.1 Når en skal kontakte banken er det alltid lang ventetid, chat fungerer ikke så lenge det er en robot som skal svare. Dere bør gjøre noe med dette, ha noen som svarer i chat som er mennesker i åpningstiden og når en er fast kunde, såkalt premiumkunde bør det være enklere å komme kontakt. Pkt.2 Ett samarbeid mellom Nordea Finans og Nordea burde gjøre det mulig å ha full oversikt i 1 app, men ser av andre innlegg at dette foreløpig ikke lar seg gjøre?
Jeg har stor forståelse for at det oppleves frustrerende med lang ventetid. Jeg kan garantere deg at vi på kundeservice jobber på spreng med å besvare alle henvendelser inn til oss raskest mulig. Vi får dessverre ikke styrt hvor mange som kontakter oss, men den siste tiden har vi hatt stor pågang på våre linjer. Per dags dato er det ikke noe samarbeid mellom Nordea Bank og Nordea Finans, men vi jobber med forbedringer og løsninger for å få dette til.
Etter at Kredittkassen ble solgt til Nordea har det gått én vei for banken. Nedoverbakke. Det eneste som stiger er etter mitt inntrykk lederlønninger og styrehonorarer.
Hei, Ut i fra det du skriver har du hatt dårlig opplevelse med oss, noe som er veldig kjedelig å høre. Har du opplevd noe som ikke står til forventningene, så vil vi gjerne vite om det. Tilbakemeldinger fra kunder er veldig viktig for oss, og på akkurat denne måten kan vi jobbe for å bli enda bedre. Ønsker du å gi oss en mer utfyllende tilbakemelding, setter vi pris på om du vil legge inn en kommentar i linken jeg legger ved under. Mvh Nordea https://www.nordea.no/om-nordea/send-ris-eller-ros.html
Har billån hos Nordea Finans og har prøvd alt mulig for å få oversikt. Etter å logge în så må în med bankid tusen ganger og dette sender deg bare til å bestille ny lån,ny pensjon eller lignende....Helt kaotisk og unødvendig komplisert
Hei, Dersom du har billån i Nordea Finans skal du finne en oversikt over betalingsplanen din ved å gå til https://nordeafinans.no. Klikk "Logg inn" øverst til høyre og velg "Min finansiering". Per i dag finner man ikke oversikt over lånet direkte i Nettbanken eller Mobilbanken, men forhåpentligvis en løsning som vil komme på sikt. Mvh Nordea
De har trekt meg 180kr siste måneden, spesifikasjoner ved månedsslutt. Dette i tilegg til årssummen jeg betaler for og være kunde der. Ekstremt dyr bank og være kunde. Går nå over til dnb istedet.
Hei, For å være kunde i Nordea med kontoer, bankkort og alle tjenestene vi tilbyr koster dette kr 25,- per måned (totalt kr 300,- per år). Dersom du har blitt trukket for kr 180,- i tillegg kan du sjekke hva det gjelder på din kontoutskrift. Eventuelt kan du gjerne ta kontakt med kundeservice på chat eller telefon 232 06001 så kan vi sjekke det opp for deg. Mvh Nordea
I går satt jeg i 213 minutter i kø, før jeg til slutt måtte legge på. Forsøkte igjen etter en stund, å fikk da mulighet til å taste inn at de skulle ringe meg tilbake når det var min tur. Dette var i går formiddag, å de har fortsatt ikke ringt tilbake. I frustrasjon forsøker jeg igjen i dag. De sier innledningsvis at køen er satt til ca 22 minutter. Jeg har nå sitter i snart en time ekstra.
Hei, Det er veldig beklagelig å høre du har ventet så lenge for å snakke med oss. Vi opplever fortiden stor pågang og jobber kontinuerlig for å betjene kundene som ønsker å snakke med oss. De siste ukene har vi opplevd ekstra pågang da det er mange som har spørsmål rundt utfasing av BankID på mobil. Jeg håper du nå har fått snakket med oss og fått den hjelpen du trengte. Mvh Nordea
E du student som mæ så kan man fort gå i minus. Står på kontoen at man blir trukket også blir man plutselig ikke det og pengene kommer magisk tilbake når man for lånn uten at man ser det og havner i minus. Brukt en hel dag med kundeservice. Står ofte at dem trekke dæ men det gjør dem ikke. Veldig my feil hele tiden. Utrolig dårlig bank ikke verd Apple pay
Hei, Det er leit å høre du ikke har hatt en god opplevelse med oss i Nordea. Vi ønsker stadig å forbedre oss så jeg setter pris på tilbakemeldingen din. Jeg håper du fikk en tilbakemelding på saken når du var i kontakt med kundeservice, men ut fra det du skriver høres det ut som du har gjennomført et «visa varekjøp». Når du bruker kortet ditt i utlandet, på nettet, i taxi og/eller via ulike apper går disse transaksjonene som regel som «Visa varekjøp». Slike transaksjoner reserveres på kortet først som en midlertidig transaksjon, og så blir reservasjonen slettet igjen, for så å bli trukket fra kontoen din på nytt som en endelig transaksjon noen dager senere. Det er derfor viktig at man følger litt ekstra med når man handler via nett, utlandet eller via apper, siden man da i kort perioder kan ha mer disponibelt enn det som er reelt. Om du ønsker vi skal se nærmere på din sak kan du gjerne ta kontakt med kundeservice på chat eller telefon 232 06001. Mvh Nordea