Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nordea er sentralisert, langt vekk fra lokale kunder. Tjener du bra, har god sikkerhet og lånebehov langt under kravene fra Finansdepartementet, finn en bedre bank.
Hei Rolf. Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Det stemmer at vi har lagt ned filialer de seneste årene, men vi har også en del løsninger som gjør at du ikke trenger å møte oss i en av våre filialer. Du kan blant annet få et nettmøte med rådgiveren din. Det blir en videosamtale gjennom nettbanken din, slik at du kan være med på møtet selv om du er hjemme eller på jobb. Vi har også tatt flere tiltak for at kundeservice skal være lett tilgjengelig for deg, og du kan når som helst ringe eller chatte med dem. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldinger og forslag til hva vi kan gjøre bedre. /Fredrik
Veldig hjelpsom kundeservice. I tilegg bra priser, spesielt for aksjehandel.
Bra bank, men savner som før gebyrfrie uttak i nordea sine egne minibanker.
Ingen av stjernene kvalifiserer for noe som helst positiv tilbakemelding. Servicen er for dårlig!!! Dere må opprette kundeservice telefon i Norge!!! Jeg har flere ganger vært i kontakt med banken, og repr. som ikke kunne hjelpe skulle undersøke problemet og ringe meg opp igjen. Det har aldri skjedd.
Jeg prøvd å hjelpe mora mi å kontakt med banken på grunn av hun kunne ikke snakke norsk eller engelsk. Vi kunne bare ringe til banken fordi både kontor på Majorstum og Akersgata er stengte, og de eneste kontor i Storgata 10 åpen veldig kort tid (10-15). De svar i telefone at jeg har ikke rett til å hjelpe mora mi, og jeg kan bare ta henne til Storgata 10. Samtidig sa de at de er ikke interessert å hjelpe folk som kunne ikke snakke norsk eller engelsk fordi de er bare 20% befolkning av Norge. Jeg ble veldig overraskt de sier dette, egentlig jeg har totalt pakker hos Nordea i 10+ år. Nå bestemte meg sier opp alle avtaler med Nordea! Veldig negativ opplevelse.
Forsøkte å ringe for å få svar på et par enkle spørsmål, ble sittende i 3 kvarter uten å få kontakt. Det var en bekreftelse på det andre har skrevet her.
Vurderer å bytte bank. Kommer ikke i gjennom med meldinger. De svarer ikke.