Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Klarte å overføre penger fra en konto som har maks 4 uttak i året før det begynner å koste penger ved uttak. Ved en brukerfeil overførte jeg 1500 kr til en annen Nordea konto, fant ut av brukerfeilen ila. 2 minutter og overførte pengene tilbake til den opprinnelige kontoen. Pengene forlot ikke Nordeas kontoer, dette var en intern overføring jeg gjordet. Da jeg kontaktet kundeservice, var skaden skjedd og det var umulig å gjøre at dette trekke ikke telles som et av fire trekk, selv om de så at pengen var overført internt og ikke engang forlot Nordeas kontoer og pengene var tilbake til opprinnelig konto på 2 minutter. Ekstremt dårlig kundeservice.
Hei, Christian. Så leit å høre at du ikke fikk hjelpen du trengte da du tok kontakt med vår kundeservice. Vi er alle mennesker, og kan alle gjøre feil. Vi ønsker på ingen måte å straffe våre kunder, så her håper jeg at du kan ta kontakt med vår kundeservice slik at vi får en ny sjanse til å rette opp i dette. /Mikael
Pga periodisk arbeidsledig pluss korona for en periode lå jeg etter med ca 50.000.-.Banken ville ikke vente noen dager til jeg kunne ordne dette, kjørte saken rett til innkasso hvor hele huslånet måtte innfris. Dette var umulig og vi mistet huset. Kunde i over 30 år og premiumkunde. Vi var god å ha når vi hadde god inntekt, og fot i ræva og ut når vi trengte hjelp i en trang periode. Byttet bank og vil etterhvert avslutte alle kontoene og tjenester jeg har i denne kyniske banken.
Hei Willy, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi jobber hver dag for å hjelpe kunder, i alle mulige situasjoner. Vi er alltid åpen for å få tilbakemeldinger. og ta gjerne kontakt med oss om du også har lyst til å dele direkte. /Ole
Jeg har vert kunde hos Nordea i nærmere 10 år . Har hatt mine boliglån hos Nordea i alle år betalt alt innen alle frister. Vil anse meg selv som en Tryg fast kunde . Nå har jeg vesentlig høgere rente en enkelte ungdommer bekjente som for lån og er nybegynnere . For stadig mye bedre tilbud fra andre banker som SPV. Tror jeg bytter bank da Nordea ikke virker interessert å hjelpe til i en vanskelig tid.
Hei Alexander, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive en omtale. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss i mange år, jeg håper kundeforholdet består i årene fremover. Hva gjelder rentebetingelser på boliglån ønsker vi å hjelpe nyetablerte og førstegangskjøpere med en lav rente for å gjøre inngangen til boligmarkedet så enkel som mulig, med det sagt skal vi naturligvis se nærmere på hvilke betingelser vi kan tilby deg. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt på telefon 232 06001, via chat eller per melding i Nett- /Mobilbank så ordner vi en samtale med lånerådgiver hos oss, sammen tar dere en gjennomgang og avklaring rundt betingelsene dine. /Steffen
Dessverre er 1 stjerne laveste mulig, skulle gjerne ha gitt 0 (null). Eneste mulighet for kontakt med banken er over telefon. TELEFON? Ingen mulighet for sikker digital kommunikasjon, bare en helt ubrukelig chatbot. Det er rett og slett ikke mulig å få fikset ting. Nordea ønsker ikke kunder tydeligvis. Når jeg har tømt den siste kontoen (selv det er vanskelig) hos Nordea er jeg ute. Hva som er bra med Nordea: Absolutt ingenting. ALDRI mer.
Hei😊 Så utrolig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Vi brenner for gode kundeopplevelser og ønsker alltid nye kunder. Vi har sikker chat som man åpner fra Nettbanken eller Mobilbanken, og dersom man skriver "menneske" til chatboten som kommer først så vil man deretter bli videreført til kundebehandler. Vi har også sikker melding i Nettbanken/Mobilbanken der man kan skrive til oss og få svar etter 1-3 virkedager. Denne tjenesten finnes under Hjelp -> Meldinger. /Andrine
Meget skuffende, dem vist ikke inntrese får sett ned renten når jeg ringt dem. Jeg byttet fra Sparebank 1 midt , angre på det no. Anbefaler ikke Nordea
Hei Ketil😊 Dette var leit å høre. Setter pris på din tilbakemelding. /Andrine
Øker renten hver måned, opptrer arrogant, er uprofesjonelle, og lyver deg rett opp i trynet.
Hei, Alex. Takk for din omtale. Renten har i den siste tiden økt som en følge av, og i takt med, Norges Bank sin styringsrente. Denne økningen har påvirket alle våre lånekunder, og du skal ha fått beskjed om hver enkelt renteendring 6 uker før endringen. Dersom du ikke er fornøyd med din avtale med oss, så oppfordrer vi alltid å ta kontakt med oss, så skal vi alltid se på hva vi kan gjøre for deg. Jeg kjenner meg ikke helt igjen med beskrivelsen din av oss, da vi er svært opptatte av å være behjelpelig og stille vår kompetanse om finans og bank tilgjengelig for våre kunders beste interesse, på en hyggelig måte. Du skal også forvente at vi opptrer ansvarlig ved at vi holder det vi lover. Vi skal på ingen måte opptre arrogant, uprofesjonelt, eller å lyve til noen av våre kunder. Om du har en annen erfaring etter å ha vært i kontakt med en av mine kolleger, så håper jeg du kan ta kontakt med vår kundeservice så vi kan få rettet opp i dette så fort som mulig. /Mikael
Vært kunde i mange år. Sittet nå i ventekø i 48 minutter (og venter fortsatt).. Robot sa over 15 minutter... intet tilbud om å "ringe tilbake".. Snart en time bortkastet å høre på ringelyd..
Hei Ed, Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en omtale. Vi har over en lengre periode hatt, og har fremdeles, ventetider hos kundeservice vi ikke ønsker å være bekjent med. Det jobbes iherdig med å besvare alle som ønsker å komme i kontakt med oss både på telefon, via chat og gjennom meldinger i Nett- og Mobilbank. Jeg må bare beklage at du har måttet vente lenge i telefon for å komme gjennom til oss, sånn skal det naturligvis ikke være. Jeg håper du etterhvert fikk svar og den hjelpen du trengte fra kundeservice. /Steffen