Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Glimrende kunderådgiver, men tjenestene er ikke gode, og kundeservice er sjokkerende utilgjengelige og dårlige på å hjelpe.
Hei Linda. Først og fremst er det hyggelig å høre at du er fornøyd med rådgiver hos oss. Det setter vi pris på å høre. Når det gjelder de digitale løsningene og produktene våre, jobber vi hver eneste dag for at disse skal fungere optimalt og for å videreutvikle det vi allerede har. Når det kommer til videreutvikling, så er tilbakemelding fra våre kunder i stor grad vesentlig. Send oss gjerne konkrete forslag på hva du synes ikke er godt nok og eventuelle tiltak vi kan gjøre for at disse tjenestene skal bli bedre, så sender vi dette til ansvarlig avdeling. Vi hadde en periode tidligere i år hvor det var enormt med pågang inn til kundeservice, noe som gjorde at det ble lange ventetider for kundene våre. Dette er selvfølgelig ikke optimalt og vi har gjort mange ulike tiltak som nå har redusert køen betraktelig. Nå skal du komme raskt i kontakt med oss når du ringer eller starter en chat. Hvis du har opplevd at servicen er dårlig, så er dette noe vi tar alvorlig og vil ta videre internt. Alle kundene våre skal oppleve å få den hjelpen de trenger og hvis dette ikke er tilfelle, er det viktig for oss å få beskjed. /Fredrik
Prøvde å bli kunde i banken men det var ikke mulig, ingen tilbakemelding.
Uoversiktlig nettbank, elendig kundeservice, kun chat og robot som er tilgjengelig. Ikke muligheter for å sende mail, så du må sitte i kø på chatten ekstremt lenge til tider. Høy rente i forhold til andre banker, har fått høyere rente enn det nye kunder tilbys to ganger på under ett år. Bytter bank!!
Hei Kat. Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med oss som bank. Vi jobber daglig med at kundene våre skal være fornøyde hos oss og jobber med å gi de beste løsningene og tjenestene som passer for hver enkelt kunde. Vi hadde en periode tidligere i år hvor det var enorm pågang inn til kundeservice, både på chat og telefon, og dette er selvfølgelig ikke optimalt. I denne perioden ble det satt i gang utallige tiltak for å redusere køen og nå er denne betraktelig redusert. Du skal nå komme raskt i kontakt med oss både på telefon og chat. Vi har også en løsning for å sende e-post via vår hjemmeside, men der kan vi kun hjelpe med generelle spørsmål. Dersom du trenger hjelp til noe som går direkte på kundeforhold, kan du gjerne benytte digital postkasse i nettbanken. Når det kommer til rente på boliglån, så jobber vi får å være konkurransedyktig i markedet. Hver lånesak blir også vurdert individuelt utfra en rekke kriterier. Dersom du er misfornøyd med renten din, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss slik at vi får en rådgiver til å se på dette for deg. /Fredrik
Nordea er sentralisert, langt vekk fra lokale kunder. Tjener du bra, har god sikkerhet og lånebehov langt under kravene fra Finansdepartementet, finn en bedre bank.
Hei Rolf. Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Det stemmer at vi har lagt ned filialer de seneste årene, men vi har også en del løsninger som gjør at du ikke trenger å møte oss i en av våre filialer. Du kan blant annet få et nettmøte med rådgiveren din. Det blir en videosamtale gjennom nettbanken din, slik at du kan være med på møtet selv om du er hjemme eller på jobb. Vi har også tatt flere tiltak for at kundeservice skal være lett tilgjengelig for deg, og du kan når som helst ringe eller chatte med dem. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldinger og forslag til hva vi kan gjøre bedre. /Fredrik
Veldig hjelpsom kundeservice. I tilegg bra priser, spesielt for aksjehandel.
Bra bank, men savner som før gebyrfrie uttak i nordea sine egne minibanker.
Ingen av stjernene kvalifiserer for noe som helst positiv tilbakemelding. Servicen er for dårlig!!! Dere må opprette kundeservice telefon i Norge!!! Jeg har flere ganger vært i kontakt med banken, og repr. som ikke kunne hjelpe skulle undersøke problemet og ringe meg opp igjen. Det har aldri skjedd.