Nybygger har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gode betingelser på boliglån. Enkel og grei søkeprosess.
Takk for omtalen Lars. Vi skal fortsette å være gode på boliglån. Bra at du opplevde søkeprosessen enkel og grei. Hilsen Nybygger
Enkelt å være kunde i Nybygger - bra betingelser, men renten kunne vært noe lavere
Hei Folke og takk for omtalen. Det er viktig for oss at det er enkelt å være kunde og at betingelsene oppleves som gode. Mvh. Nybygger
Jeg er veldig fornøyd med denne banken. Veldig gode lånebetingelser og gode renter på sparing. Nettsidene er oversiktelige og lette å finne frem på.
Hei og takk for omtalen Ragnhild. Så godt å høre at du er fornøyd med bankkonseptet vårt, både betingelsene på lån og sparing. Ekstra moro at du også liker de nye nettsidene. Tusen takk hilsen nybygger.
Flyttet boliglånet til Nybygger for to år siden og er strålende fornøyd. Her er det enkelt å betjene lånet, fleksible løsninger og markedsledende rentebetingelser uten unødvendige omkostninger. Nybygger fortsetter å levere!
Takk for den flotte omtalen Ola! Alt du nevner er det vi jobber for hver dag. Mvh. Nybygger
Nettbank med gode betingelser for innskudd og lån.
Hei Dag Takk for tilbakemeldingen om at du er fornøyd med betingelsene for innskudd og utlån. Hilsen Nybygger
Elendig informasjon. Nye lånekunder blir ikke varslet om endringer i lånebetingelser før ETTER lånedokumentene er signert, til tross for at banken var klar over dette i flere dager før lånetilbudet ble sendt ut. Grenser til svindel av kunder som tror de signerer på markedets beste betingelsere. De krever også omfattende dokumentasjon på egenkapital, penger brukt ppå oppussing osv. på alle tidligere boligjøp (ulikt andre banker). Bortkastet tid.
Hei Ola Så leit at du ikke er fornøyd. Det har vært en krevende periode med renteøkninger. Det er 6 ukers varslingsfrist for å øke utlånsrenten for alle banker i Norge og det må vi overholde. I tillegg er vi stolt av våre svært gode betingelser. Hilsen Nybygger
Søkte bolig i oktober. November gikk, og i midten av desember, ble lånetilbudet deres mye dårligere ved å gå vekk fra 40% belåningsgrad. Like greit at de brukte over 7 uker på å behandle en søknad. Fikk aldri noe svar, så da var det like greit å avslutte kundeforholdet når det ikke fantes noe som het service fra banken.
Hei Dacha Vi vet ikke helt hva som kan ha skjedd med søknaden din, men sånn skal det så klart ikke være. Ta gjerne kontakt med oss igjen. Hilsen Nybygger