Nybygger har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må være det beste opplegget, når du gjør jobben sjøl så blir det billigere.
Hei Inge Ja, ikke sant :-) Takk for tilbakemeldingen. Hilsen Nybygger.no
Det var relativt enkelt å flytte lånet hit og fikk en enda bedre rente enn jeg hadde via min fagforening i annen bank. Føler også at de ikke prøver å lure meg i motsetning til andre banker som driver med alle typer tull.
Hei Morten Så flott du er fornøyd med å flytte lånet ditt til oss. Det var veldig godt å høre. Hilsen Nybygger.no
Nybygger er blant de beste på lånetilbud. Lånesøknaden var enkel å gjennomføre, og svar på innvilget lån kom raskt.. Overføringer mellom konti skjer umiddelbart i Nybygger, der andre banker bruker flere dager på det samme. Kundeservice er rask og effektiv. Jeg har kun noen måneders erfaring med Nybygger, med hittil er jeg meget fornøyd !
Hei Arne E. O Velkommen som kunde, og det var flott å få en slik tilbakemelding fra deg. Tusen takk. Hilsen Nybygger.no
Veldig bra rentebetingelser og et tilbud som samsvarer med forventningene. Grei saksbehandling, når først behovet meldte seg. Alt i alt en bra balanse på pris/tilbud
Hei Lars R Så hyggelig du er fornøyd med oss. Tusen takk for tilbakemelding. Hilsen Nybygger.no
De holder seg på bunnen av rentemarkedet og servicen er god.
Hei Tor E Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Nybygger.no
Å skylde på lav markedsscore som grunn for å avslå boliglånsøknaden irriterer meg grenseløst. Det vil jeg faktisk kalle diskriminering av mennesker bosatt i distrikts-Norge.
Hei Kjersti. Det stemmer at vi benytter en scoringsmodell for boligmarkedet i hele Norge. Beklager at du opplever det slik. Hilsen Nybygger.no
Siden vi måtte opprette konto og kundeforhold før man fikk behandlet lånesøknad så ville jeg sikre meg at de godtok takst fra takstmann som hadde besiktiget eiendommen - så jeg sendte denne inn på forhånd for å sjekke om at takst kunne brukes. Fikk beskjed om at takst bare kunne legges inn i søknad så skulle det være ok. Dermed opprettet vi kundekonto og la inn søknad på flytting av boliglån. Fikk avslag dagen etter med beskjed om at boligen har lav markedsscore. Veldig dumt at dette ikke kan sjekkes på forhånd FØR man bruker tid på å opprette kontoer og kundeforhold. Hvis banken utelukkende ikke bruker takster fra godkjente takstmenn men baserer alt på en «markedscore» kunne man enkelt sjekket adressen på forhånd og umiddelbart fått beskjed om eiendom ligger med godkjent «markedscore». Det er interessant å følge utvikling der «nettbaserte» banker vokser og gir kunder i storbyene mye bedre rente og folk i distriktene må gå i lokalbankene og ta til takke med svært dårligere lånebetingelser som renter for eksempel..
Hei Tobben. Takk for konstruktiv tilbakemelding. Vi tar det med oss videre. Heldigvis får vi også tilbakemelding om at det er enkelt å opprette konto/kundeforhold, slik at vi får inn alle opplysningene vi trenger for å behandle søknaden. Hilsen Nybygger.no