Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
virker som jo mer jeg betaler jo mere står det igjen på lånet totalt, har gått opp 3000 kr bare siste mnd, virker noe mystisk dette her, anbefales ikke å bruke denne banken, jeg angrer ihvertfall nå, å ser ingen ende på lånet uten å spare opp penger å betale ut alt i ett avdrag for å ikke sitte fast i merkeligt høye renter
Mangelfull oversikt over hva som er innbetalt. Prøvde å innbetale resterende gjeld i ett beløp, men dette ble tilbakeført.. Saldo ikke tilgjengelig i Digipost. Heller ikke på hjemmesiden.
Kan ikke forstå hvorfor de ikke tilbyr hverken e-faktura eller Avtalegiro ved kjøp i butikk. Svært lang ventetid hos kundeservice og ingen opsjon på å bli ringt opp igjen.
Hadde et kundeforhold med Resurs bank for flere måneder siden på grunn av et kjøp på faktura hos net on net. De hadde helt vanvittig dårlige renter og gebyrer og betalte hele beløpet for å bli kvitt en dårlig avtale. Nå har de utført en kredittsjekk uten å opplyse noen grunn til dette. De svarer ikke på telefon eller e-post. Nytteløst.
Ikke e-faktura, ingen mulighet for avtalegiro og faktura kun på Digipost. Spurt flere ganger om hvorfor i alle dager de ikke klarer å tilby dette i 2023, men får bare dessverre som svar. Lever tydeligvis godt på gebyrer og purringer. Løp i motsatt retning når Resurs Bank blir nevnt. Bare å betale ut hele summen så fort som mulig.
Bestilte varer fra NetOnNet og fikk faktura via Resurs bank. Noen varer ble returnert, og jeg informerte Resurs om dette. Betalte inn riktig beløp i forhold til varene jeg hadde beholdt. Uka etterpå kommer pengene i retur...!! Jeg sender mail og spør om hvorfor de er returnert. Resurs svarer bare at jeg skal betale et beløp som nå er 35 kroner høyere, uten å forklare hvorfor. Jeg betaler igjen inn samme beløp som første gang, og sender mail hvor jeg ber om at de retter opp regnefeilen på 35 kroner. Resurs svarer arrogant at de skal gjøre et "unntak" og ettergi gebyret. Et gebyr jeg aldri har fått noe formelt krav om, og som heller ikke er et rettmessig krav. Så min konklusjon blir som mange andre her, hold dere unna Resurs bank
I ett år har jeg ikke fått KLM Flying blues miles. De har prøvet å trette meg ut!!.. fått Mail og telefon om att nå kommer miles , bare forsett å bruke korte. De setter deg på venting på telefon over en time og svarer ikke lenger på mailen. Siste Mail fra dem sa de at Milesene var en til to uke vekke, nå har det gått ti uker. Skylder meg flere tusen miles. Har aldri blitt så rundtlurt på min 63 år før.