Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har en Tannkonto i Resurs bank. Da jeg flyttet, fant jeg en tannlege som også hadde avtale med banken, og trodde alt var i orden. Da jeg skulle betale etter første besøk henviste jeg til tannkontoen min, og ba dem trekke beløpet fra den. Det gikk ikke...... Viser seg at jeg måtte opprette ny tannkonto på akkurat den tannlegen, da kontoen følger tannlegen, og ikke deg. Helt ubrukelig. Ringte kundeservice om dette, og eneste de gjorde var å forsøke å selge meg et kredittkort
Les alt m.små skrift. Betal på minuttet ikke over. Vi fikk renter selv om vi betalte på rett dato.
Etter at NetOnNet har sendt refusjon til Resursbank, etter en Åpent Kjøp-retur, så sendte de ikke refusjonen videre til meg før jeg ringte dem opp (etter først å ha purret NetOnNet og blitt henvist til banken). 20 minutter venting i arbeidstiden. Jeg spurte om de bare satt og ventet på meg, uten å ta initiativ selv, noe de bekreftet. Lurer på hvor mye de har cashet inn med denne metoden? Bruker hverken NetOnNet eller Resursbank igjen. Gjenstår fortsatt å se om jeg faktisk får igjen pengene mine.
Søkte konto, men fikk avslag. Er pensjonist. For lav inntekt? Dårlig!! Greier vel fint uten.
virker som jo mer jeg betaler jo mere står det igjen på lånet totalt, har gått opp 3000 kr bare siste mnd, virker noe mystisk dette her, anbefales ikke å bruke denne banken, jeg angrer ihvertfall nå, å ser ingen ende på lånet uten å spare opp penger å betale ut alt i ett avdrag for å ikke sitte fast i merkeligt høye renter
Mangelfull oversikt over hva som er innbetalt. Prøvde å innbetale resterende gjeld i ett beløp, men dette ble tilbakeført.. Saldo ikke tilgjengelig i Digipost. Heller ikke på hjemmesiden.
Kan ikke forstå hvorfor de ikke tilbyr hverken e-faktura eller Avtalegiro ved kjøp i butikk. Svært lang ventetid hos kundeservice og ingen opsjon på å bli ringt opp igjen.