Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi er i 2021 og de sender faktura på pdf via digipost. Tilbyr ikke efaktura.
Bank nei, svindel med mer. La inn 700nok mer enn. Topp, fikk bare betale topp sum. Ikke det som jeg hadde til overs. Satte inn 1500 ok skulle da ha 2300, men er bare 1500 igjen. Også kommer det gebyrer som ikke jeg viste om. I rente visningen er ikke gebyrene tatt med. Man kan ikke få autogiro. .................
Har kjøpt en vare fra NetOnNet med fakturabetaling vis Resurs Bank. Etter å ha benyttet meg av åpent kjøp etter at faktura var betalt, tok det nær én måned før deler av pengene var returnert min konto. Jeg antar at kjøpssummen er redusert som en følge av at Resurs Bank har belastet meg en eller annen form for gebyr, men dette har jeg aldri fått noen informasjon om. Resurs Bank har i tillegg gjort seg flid med å gjøre det vanskeligst mulig å kreve pengene refundert med et uforståelig skjemamareritt. Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen, og skal aldri heller rote meg borti Resurs Bank på noen måte. Virker særdeles uprofesjonelt.
Dere har sluttet å sende faktura men purrer på beløp jeg ikke vet hva er. Har kort nr **** **** 6406 ****. Dette har funger i mange år helt til dere har sluttet å sende faktura til min nettbank (autogiro)
Har betalt faktura fra NetonNet og påløpte 35 kr i purregebyr pga for sen betaling. Nå har jeg fått purring på Digipost, mail, SMS utallige ganger. Har meldt og mailet tilbake mange ganger uten hell. De fortsetter å mase om de innbetalte 35 kr. På to mailadresser, Digipost og SMS. Prøvde å ringe, men etter 15 min i kø la jeg på. I dag fikk jeg melding om at beløpet var økt til 71 kr. Dette begynner å likne en vits.
ubegripelig dårlig kundeservice. stakkars netonnet som har valgt denne banken til å sende ut faktura. styr unna .. her blir du lurt...
Håpløs bank, ikke efaktura, purrer før forfall og følger ikke opp. Styr unna