Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle gjøre ett kjøp via Komplett sin Flex løsning, som går via Resurs bank. Der oppsto ett par problemer som gjore at jeg måtte ta kontakt med Resurs bank for å få ordnet opp i ting. Kort sagt, måtte ringe 5-6 ganger før jeg ga opp og fikk aldri løst problemet, de sa de skulle ta kontakt men jeg hørte aldri fra dem igjen. Styr unna, har aldri vært borti en bank som er så useriøs og uprofesjonell som Resurs Bank.
Har boschkort (kredittkort). Summen jeg skyldte ble betalt, men de fortsetter å sende purringer og legger på purregebyr. Har gjort det nå i ca 3 mnd................................... De har definitivt ingen kontroll på hva de driver med, hvis ikke de da med vilje prøver å svindle sine kunder......?
Ya bank er en del av Resurs Bank og fungerer like dårlig ! Svarer ikke på e-poster etc. Får ikke avslutte en sparekonto ! Hva kan vi bruke banken til ?
etter reklamasjon etter netonnet- kjøp truer , spammer og stresser de med mail, sms, brev osv pga "krav" 700,- skulle bli politianmeldes. Skal kontakte forbrukerråd i tillegg. Aldri hørt noe fra "kundeservice" netonnet etter garantifall, fixed datamaskinen til 16500,- som ikke fungerte selv med tillegssoftware, kostnader 698,-. Synes dette var mer enn billig. Syr unna begge!
Vi er i 2021 og de sender faktura på pdf via digipost. Tilbyr ikke efaktura.
Bank nei, svindel med mer. La inn 700nok mer enn. Topp, fikk bare betale topp sum. Ikke det som jeg hadde til overs. Satte inn 1500 ok skulle da ha 2300, men er bare 1500 igjen. Også kommer det gebyrer som ikke jeg viste om. I rente visningen er ikke gebyrene tatt med. Man kan ikke få autogiro. .................
Har kjøpt en vare fra NetOnNet med fakturabetaling vis Resurs Bank. Etter å ha benyttet meg av åpent kjøp etter at faktura var betalt, tok det nær én måned før deler av pengene var returnert min konto. Jeg antar at kjøpssummen er redusert som en følge av at Resurs Bank har belastet meg en eller annen form for gebyr, men dette har jeg aldri fått noen informasjon om. Resurs Bank har i tillegg gjort seg flid med å gjøre det vanskeligst mulig å kreve pengene refundert med et uforståelig skjemamareritt. Kommer aldri til å handle på NetOnNet igjen, og skal aldri heller rote meg borti Resurs Bank på noen måte. Virker særdeles uprofesjonelt.