Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble lurt til å tro at et mobilkjøp jeg foretok hos Tellyberry kom på mobil regningen akkurat som alle andre mobil leverandørene. Fant ut når første regning kom at jeg hadde blitt en kunde hos Resursbank og ikke mobilselskapet. Dette er svindel. Ikke går det an å opprette efaktura i banken heller!!
Det er det verste selskapet jeg har vert borti. Legger en sammen gebyrer og kostnadene av intrikat system. Svarer det seg å bruke vanlig mastercard.
Kundeservice svarer ikke på mail. Kun svenske personer(som ikke forstår norsk) som svarer, når de en av ti ganger svarer. Useriøst, dårlig og kan ikke anbefale denne banken.
Helt forferdelig bank! Skal aldri ha noe som helst med dem og gjøre igjen!! Anbefaler ingen å bytte bank eller ta opp lån hos dem!
Dere må bli flinkere til og ta telefonen, kan ikke vente i flere minutter uten og få svar
Har renew-it via Elkjøp og mottar månedelig faktura på 392 kr til min Digipost. Går ikke an å opprette en avtalegiro på dette. Her mener jeg banken spekulerer i at man skal glemme av fakturaen. Rett og slett usselt...
Sjekket Gjeldsregisteret og oppdager at Madsens virksomhet har ført opp uønsket kreditt på oss. Dette til tross for at vi aldri har bedt om kreditt, kreditt kort eller noen banktjenester fra denne virksomheten. Totalt useriøst, hold dere unna ResursBank.no.