Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøpte en PC hos NetOnNet, og da jeg skulle betale ble jeg spurt om jeg var interessert i NetOnNet-kortet med alle de fordelene dette medførte. "Greit", svarte jeg. Dermed skulle jeg ikke betale noe der og da, men vente på faktura. Til slutt fikk jeg faktura fra banken, og betalte hele beløpet på en gang. Siden den gang har jeg fått to purrebrev med purregebyr, hvor Resurs Bank påstår at jeg ikke har betalt noe som helst. De siste dagene har jeg forsøkt å sende inn dokumentasjon på det motsatte via email, men får bare mailen i retur fordi den ikke går an å levere "grunnet oppgradering av systemene". Ante ikke at NetOnNet hadde noe som helst med Resurs Bank å gjøre. Er jeg ikke det hele tatt registrert som kunde hos dem? Det aner jeg ikke. Snakket med en ansatt hos NetOnNet, men vedkommende skjønte dessverre ingenting av saken, og foreslo bare at jeg skulle sende en mail til dem, hvilket som sagt ikke er mulig nå for tiden. Styr unna alt som har med denne "banken" å gjøre.
Mottok plutselig en kredittvurdering fra Bisonde der Resurs Bank hadde kredittvurdert meg. Har ikke noe med Resurs bank å gjøre og har aldri hatt det og vil aldri ha det. Hva er det Resursbbank driver med,er de ute og sjekker hvem som er kredittverdige før de slår til og svindler dem. Nå etter nærmere ettrtanke kom jeg på at jeg kjøpte en Tv kontant hos Net on net og søkte om å få den på faktura og fikk avslag og måtte betale kontant. Hadde jeg visst at NET ON NET var i "maskepi" med en bank med så dårlig rykte som Resurs Bank ville jeg ikke handlet der. En lærer så lenge en lever og nå vet jeg det!
Jeg benyttet Resurs faktura til å betale for en reise hos Ticket. Når denne reisen ble kansellert har verken Ticket eller Resurs ønsket å ta ansvar, og de henviser kun til flyselskapet. Venner av oss som har bestilt med samme reise med samme flyselskap har fått penger tilbake ettersom de betalte med kredittkort.
Angrer på at jeg fikk låne penger av Resursbank både på kredittkort og lån, total 60.000 kr. Jeg har betalt nesten 70 tusen kroner for mye siden 2013 og betaler ferdig lånet om 1 år!
Ble lurt til å tro at et mobilkjøp jeg foretok hos Tellyberry kom på mobil regningen akkurat som alle andre mobil leverandørene. Fant ut når første regning kom at jeg hadde blitt en kunde hos Resursbank og ikke mobilselskapet. Dette er svindel. Ikke går det an å opprette efaktura i banken heller!!
Det er det verste selskapet jeg har vert borti. Legger en sammen gebyrer og kostnadene av intrikat system. Svarer det seg å bruke vanlig mastercard.
Kundeservice svarer ikke på mail. Kun svenske personer(som ikke forstår norsk) som svarer, når de en av ti ganger svarer. Useriøst, dårlig og kan ikke anbefale denne banken.