Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg benyttet Resurs faktura til å betale for en reise hos Ticket. Når denne reisen ble kansellert har verken Ticket eller Resurs ønsket å ta ansvar, og de henviser kun til flyselskapet. Venner av oss som har bestilt med samme reise med samme flyselskap har fått penger tilbake ettersom de betalte med kredittkort.
Angrer på at jeg fikk låne penger av Resursbank både på kredittkort og lån, total 60.000 kr. Jeg har betalt nesten 70 tusen kroner for mye siden 2013 og betaler ferdig lånet om 1 år!
Ble lurt til å tro at et mobilkjøp jeg foretok hos Tellyberry kom på mobil regningen akkurat som alle andre mobil leverandørene. Fant ut når første regning kom at jeg hadde blitt en kunde hos Resursbank og ikke mobilselskapet. Dette er svindel. Ikke går det an å opprette efaktura i banken heller!!
Det er det verste selskapet jeg har vert borti. Legger en sammen gebyrer og kostnadene av intrikat system. Svarer det seg å bruke vanlig mastercard.
Kundeservice svarer ikke på mail. Kun svenske personer(som ikke forstår norsk) som svarer, når de en av ti ganger svarer. Useriøst, dårlig og kan ikke anbefale denne banken.
Helt forferdelig bank! Skal aldri ha noe som helst med dem og gjøre igjen!! Anbefaler ingen å bytte bank eller ta opp lån hos dem!
Dere må bli flinkere til og ta telefonen, kan ikke vente i flere minutter uten og få svar