Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mest useriøse jeg har vært borte i. Først og fremst får man ekstremt lite informasjon og man kan heller ikke få tilgang på din egen betaling på nett, du må bare vente på å få fakturaen månedlig (som er lite oversiktlig). Etter kjøp sendte de meg aldri fakturaen min og fikk derfor dyr purring i tillegg til etableringsgebyrer og fakturagebyrer. Måtte selv ta kontakt med dem for å få orden på dette. Etter at beløpet var ferdig betalt fikk jeg enda en gebyr som ikke stemmer overens med kjøpet og måtte derfor ta kontakt på nytt. Du risikerer å betale mye mer enn hva du egentlig skal, jeg sier bare ALDRI BRUK RESURS BANK.
En dårlig bank som ikke har god service og de svarer aldri på mail. Svarer heller ikke om de har fått dokumenter.
De greier ikke å sende fakturaen etter at man har fått varen, noen ganger går det på mail, noen ganger i post, noen ganger blir den borte. Kundeservice var det heller ikke mye hjelp å fra, da de ikke hadde fakturaen jeg etterspurte, for de lagde fakturaer bare en gang i måneden. Jeg måtte vente 5 minutter i telefonen (vanlig 8-sifret nummer, det er bra), og når jeg da lurte på om det var så mye å gjøre svarte hun at nå var det veldig stille...
Jeg mottok aldri noen faktura fra dem og ble tvunget til å betale renter og avdrag og måtte ringe gjentatte ganger for å få dem til å sende meg betalingsinformasjon. Jeg kommer ALDRI til å benytte meg av denne (banken?) igjen.