Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stort sett bare negative erfaringer med mitt billån. Var en god deal ved inngåelse med gunstig rente. Så begynte jeg å betale ned ekstra på lånet i et ganske høyt tempo. Virket ikke som Santander ikke likte det, da de jevnlig satte opp renta etterhvert som jeg betalte ned ekstra. Lånet gikk over 7 år i utgangspunktet. Jeg betalte ned på 2,5 år. Ved inngåelse var effektiv rente 5%. Mot slutten hadde de økt til effektiv rente på 10%. Dårlig og vanskelig kundeservice. Alt går via mail. Man må ta kontakt med Santander hver eneste gang man betaler ned ekstra. Ingen min side med info om mitt lån. Må etterspørre nye nedbetalingsplaner etc. selv. Santander gjør det vanskelig og dyrt for kundene sine. Jeg kommer aldri til å benytte meg av Santander igjen - elendig bank.
Elendig nettbank. Vanskelig å holde oversikt. Kanskje det er slik de tjener pengene sine.
Tross utallige henvendelser til kundeservice og fullført Identifisering virker ikke denne appen på min iPhone selv om jeg er blitt lovet at dette skal fikses. Elendig service.
Har elendige erfaring med Santander. Skyhøye renter! Dårlig kundeservice! Ingen tilgang på info om egne lån på nettsidene deres, slik mange andre har. Vi har nylig funnet ut at de har lagt på en forsikring på lånet vårt som vi aldri har takket ja til. Driver telefonterror så fort du ikke har betalt innen forfallsdato.
Styr deg langt unna!!! Altfor dårlig kundeservice!
Enkelt og få lån. ingen online innloggingsmulighet for eksisterende lån. Fakturerer stadig purregebyr uten grunnlag.
Får telefon DAGLIG fra santander. Kan være opp til 4 forskjellige nummer fra de på alle døgnets tider! Jeg blir gal!! Også dårlig at dem ikke har en oversikt på de eksisterende lånene sine som man har på alt annet i andre banker.