Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høflighet, alltid. Får svar på det jeg spør om. Ventetid kan bli kortere. Automatiske telefonsvarer kan bli klarere.
De glemte å varsle om rentenedgang på sparekonto og kunne godt ha gitt bedre rente siden de har en enorm rentemargin på lån/sparing. Det kunne de andre kredittselskapene gitt også. Dermed gir det grunn til å flytte penga over på fond, der jeg har fått 12% avkastning på mine de siste 15 år, annualisert.
God forklarende hjelp av høfffelig kunde behandler
Har fått utmerket hjelp hver gang jeg har tatt kontakt.
Har alltid vært fornøyd. Startet med kort fra Gebyrfri
Enkel å effektiv finansierings løsning ! Raskt svar , samt god kundebehandling .
Jeg skulle kjøpe meg en Ipad air men ha det på nedbetaling, så alt gikk som normalen før jeg plutselig fikk en mobil for å skrive ned lønna mi på og greier til Santander. Jeg ble ikke godkjent, og jeg har ingen inkasso, bare en studielån på under hundre tusen som skal bli sletta til høsten 2021. Så jeg og selgeren min ringte til Santander og spurte om hvor problemet lå. Nei det viste de ikke, for det kunne de ikke se. De hadde ikke oversikt hvor problemet lå, men regnet med jeg hadde for mye i lån. Jeg snakka med en dame som jeg synes var veldig nedtalende mot meg, og sa ifra at jeg har faktisk ikke inkasso, og studielånet mitt skal bli sletta til høsten neste år, og med inntenkta mi så kan jeg betale ned ipaden på ett år, så hva var problemet liksom. Hun viste ikke det, og det hadde hun sakt til selgeren min også. Jeg ble ganske lei meg, og forbanna og endte hele samtalen med: "Takk for ingenting." For jeg fikk f*** med ikke svar på en dritt, eller noe hjelp til å kanskje kunne få løst dette "problemet" som de hadde. Skjønner ikke at enkelte selskaper vil jobbe med Santander i det hele å store. Dritt selskap.