Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice funker godt på telefonen og mail. Ventet på kortet siden mars
Virker som ett greit selskap å låne til ny bil i . Litt lang ventetid på tlf
Rask, problemfri behandling av lånesøknad. Skjema med rom for alle relevante inntektstyper også slike som ikke inngår i skattemelding/kredittsjekk.
Det er veldig dårlig behandling av deres ansatte di seir hold linie men di henlegger samtalen og viser ikke tilmodehet med kunde prat derfor er det uhøflig behandling jeg fikk idag
Kunne ikke hjelpe,fikk beskjed om å ringe Lindorff selv.
Rett på sak. Ryddig og effektiv saksbehandling. Gode betingelser. Ingen bomber gjemt under liten skrift.
It took a little bit more time on wait for my turn to talk to customer service agent. Its was around 30 mins of waiting on telephone. But I was satisfied.! The customer service agent was nice and friendly. She addressed well my complaints and make action, after our conversation. I received immediately an e-mail from Santander. Thank you and more power to your Company❤️.