Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er veldig dårlig behandling av deres ansatte di seir hold linie men di henlegger samtalen og viser ikke tilmodehet med kunde prat derfor er det uhøflig behandling jeg fikk idag
Kunne ikke hjelpe,fikk beskjed om å ringe Lindorff selv.
Rett på sak. Ryddig og effektiv saksbehandling. Gode betingelser. Ingen bomber gjemt under liten skrift.
It took a little bit more time on wait for my turn to talk to customer service agent. Its was around 30 mins of waiting on telephone. But I was satisfied.! The customer service agent was nice and friendly. She addressed well my complaints and make action, after our conversation. I received immediately an e-mail from Santander. Thank you and more power to your Company❤️.
Fikk god og rask tilbakemelding på min henvendelse. Mvh Thor
Jeg har hat bra opplevelse med Santander. Jeg har blitt bare for mye ringt. Dere kunne tar de ting mer med E-post.
Ringte for å undersøke et lån jeg har nedbetalt. Noe damen sa ikke stemte, hun oppga feil summer og feil datoer og nektet å høre på hva jeg prøvde å få henne til å forstå. På mine sider står det at jeg har betalt regninger på såkalt restlån noe som ikke stemmer. Det ville hun ikke høre på og hun slengte til slutt på røret. Dårligere kundebehandling skal man lete lenge etter. I tillegg har de veldig dyre lånebetingelser og det finnes mange banker som gir mye bedre lånebetingelser og mye lavere renter. Og skal de sørge for at kunder ønsker å bruke dem videre bør de absolutt gå igjennom ansettelsesrutinene til kundeservice