Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er ikke noe problem, alt er veldig røddig opplegg, aldri noe problem
Jeg ble satt over til en avdeling plutselig og damen bak røret var spydig og frekk off the go. Hun hadde null tålmodighet og var rett og slett ekkel. FIKS KUNDESERVICEN DERES
Vedkommende jeg snakket med kunne ikke gi meg svar på mine spørsmål
Hyggelige kundebehandlere. Snare til å svare på telefon. Fremstår som effektive i alle ledd
unngå denne..hadde ett lån der for ett år siden..de legger på gebyrer du ikke skjønner noe av..de leier inn lindorff til å ringe deg på kveldene om du er noen dager for sen med betaling.elendig kundeservice..er en ren profitt bank som har lurt kunder i årevis og bare les i media om sakene der de går til retten for å kreve inn gebyrer på 75 kroner. skulle vært landsforvist denne banken.
Høflighet, alltid. Får svar på det jeg spør om. Ventetid kan bli kortere. Automatiske telefonsvarer kan bli klarere.
De glemte å varsle om rentenedgang på sparekonto og kunne godt ha gitt bedre rente siden de har en enorm rentemargin på lån/sparing. Det kunne de andre kredittselskapene gitt også. Dermed gir det grunn til å flytte penga over på fond, der jeg har fått 12% avkastning på mine de siste 15 år, annualisert.