Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt svar på telefon og hjelp med det eg trengte hjelp til
Jeg synest de er veldig bra. Jeg har dårlig å skriver men jeg prøve . Men jeg skal sier dere er best å stole meg. Tusen takk
Jeg er kunde hus Santander lenge siden og fornøyd å få førsjelige lån Med lave renter.
Vi drev et bilutleiefirma som gikk konkurs når Covid-19 kom. Noen av bilene vi hadde ble finansiert gjennom Santander og DNB. Så når vi gikk konkurs ble alle bilene hentet av Auksjonen.no. DNB har hele tiden sagt at de venter med krav mot oss til alle bilene er solgt, slik at vi ser hva som står igjen på hver bil når alt er gjort opp med Auksjonen osv. Vi har prøvd å ha dialog med Santander for å samme løsning der. Men da har vi pratet til døve ører. For Santander har en annen praksis hvor de sender alt fortløpende til inkasso. Dette gjør de selv mobilene hos Auksjoner ikke er solgt. Dette medfører at det blir veldig uoversiktlig og vanskelig å forholde seg til de. De svarer heller ikke på mailer hvor vi legger med kvittering av innbetalinger...da har sendt saken til inkasso på det som allerede er betalt!?! Hold dere LANGT unna Santander! De opptrer meget uprofesjonelt og de har null kontroll!! Det er heldigvis andre finans institusjoner som behandler mennesker med respekt og like verd, for det kan de ikke hos Santander.
I min tid som innskuddskunde hos Santander har Norges bank satt opp renta 3 ganger uten at banken har fulgt etter. Ved rentenedgang setter Santander ned renta MER enn Norges Bank. Heretter får dere finne andre å svindle. Så takk for laget. Bankbytte er gjennomført.
Dette er banken som setter opp renten hver gang Norges Bank hever, men nekter å justere ned når Norges Bank senker renten til historisk lavt nivå. De gjøre dette på låneavtaler som kunden ikke kan bytte, som f eks billån og privat leasing. Detter er en bank du må holde deg langt unna.
Jeg har brukt mye tid på å få slettet en del av min kreditt for et kjøp som aldri ble gjennomført. Vi skriver august, og den "spøkelses-kreditten" har ligget der siden april - selv etter flere telefoner. Har bare blitt sendt tilbake til forhandler, som igjen sender meg tilbake til Santander. Først i forgårs tok en kundebehandler tak i problemet, og en kollega skulle rydde opp samme dag. To dager etter er ingenting skjedd... :(